Friday, July 29, 2011

::Ramadhan Ya Ramadhan:


Salam...

Pejam celik, pejak celik dh nk puasa... cepatnya masa berlalu... dalam sedar atau tak, kite dh semakin menghampirinya... moga ibadah yg lps telah di terima olehNya dan Ramadhan yg akan dtg ni bersamalah kita menggandakan amal ibadah demi utk mengumpul kredit dan token utk kehidupan selepas ni...

Utk sesiapa yg dh lupa niat utk berpuasa, marilah kita sama2 baca niat puasa selama sebulan ni beramai2 yer...


Sahaja aku berpuasa sebulan pada bulan Ramadan bagi tahun ini
kerana Allah Taala


Selain berpuasa, moh ler kita menunaikan solat terawih beramai2... malam ahad ni kite dh start menunaikan solat tarawih... ganjaran utk mlm pertama ni sgt lah besar... InsyaAllah, segala dosa kite selama ni akan terampun dan kita akan jd semula spt bayi yg suci tanpa di cemari sedikit pun dosa2 silam...

 أُصَلِّي سُنَّةَ التَّرَاوِيْحِ رَكْعَتَيْنِ لِلَّهِ تَعَالَى 
Sahaja aku sembahyang Tarawih dua rakaat ma'mum kerana Allah Taala

Di kesempatan yg ada, aku mohon maaf zahir batin sekiranya sepanjang kalian mengenali diri aku yg naif ni, aku ade menyakiti hati kalian, wat kalian terasa hati mahupun tanpa sedar aku mengumpat kalian di belakang aku... Ampunkan aku wahai sahabat... Akhir kata, aku doakan agar kalian dpt menjalani ibadah puasa dgn sempurna dan aku harap ini bukanlah Ramadhan yg terakhir buat kita semua...

*** Sobs...sobss... sedihny bila ngenangkan Ramadhan...
=(

2 comments:

  1. Selamat menyambut Ramadhan..Semoga setiap amalan kita dibulan yang mulia ini diberkati allah s.w.t.Sama2 kita saling memafkan andai ada kehilafan yo...

    ReplyDelete
  2. slmt berpuasa kak.. InsyaAllah, moga setiap amalan kita di terima kelak..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™