Tuesday, July 26, 2011

!!Hati Ku Bkn Pualam!!

Salam...

Kalau tgk tajuk kat atas tu dh mcm citer retro indonesia yg skrg tgh di tayangkan secara percuma kat pakej pelangi d Astro plak kn... tp bkn citer tu yg aku nk bangkitkan ari ni... skrg ati aku tgh berbalam2 ngan manusia yg bergelar operator kat opis aku ni...

Bengang sehabis bengang dh ni... suke ati mak bapak nenek tiri sebelah atok dia jer bg no. hp aku kat outsider... ntah sape2 yg dia bg... pastu siap pesan kat outsider tu jgn bgtau, dia yg bg fon no. tu... bengang tahap gaban panjat pokok kelapa dh aku ni!!!!

Kalau outsider yg sihat tak pe... ni ntah betul ntah tidak org tu... asyik call aku ckp nk mintak bantuan.. suruh aku hulur seratus dua utk duit dia mkn... pastu nanti dia suruh aku claim kat bos aku.. adoooiiii!!! ingat aku ni jabatan kebajikan ke??? dan lg satu dia ingat bos aku tu pemurah sgt ke??? 

Till now, bdk tu still call aku... tak cukup ngan nombor ofis, dia call hp aku... dh berpuluh2 miscol ade kat hp aku ni... mlm td dia call aku kul 1 pagi.. aku mmg bengang tahap 7 dh ni!!!!!!!!

11 comments:

  1. Sabar ye. Sape la operator yg ngok tu..? Mana boleh buat cam tu.

    ReplyDelete
  2. hai...berwajah baru...nice....

    ReplyDelete
  3. gilo ke orang tu.yg si operator tu pun apa kehellnya dia p bg no hp ko kat org tu..aduhhhh...akai ada kaa

    ReplyDelete
  4. kak yus: tgh nk menyiasat ni sape operator yg bengong tu...

    Kak pit : tq..

    sirim : mmg tak de akai... tu yg dia wat cam tu..

    ReplyDelete
  5. Sabar bagi kita bukan berarti pasrah dan menyerah pada nasib, sabar adalah kegigihan kita untuk tetap berpegang teguh kepada ketetapan Allah (ketetapan hati dalam menerima ketentuan Allah , karena apapun yang menimpa kita adalah ketentuanNya)saba k akak adik tau akak blh..diam x beerti kta kalah kak..

    ReplyDelete
  6. lawaknye (baca: ngerinya) call beratus sekali mintak duit utk makan. akak mati2 ingat lea dh bukak rumah charity. hihi.. btw akak tersentak bc tajuk ni "hatiku bukan pualam" sbb dulu2 pernah tgk drama tajuk ni kt tv3 lakonan aida aris, wan maimunah (kalo x silap) pastu sape tah lg sorg watak kakak dia. lelaki dlm drama ni esma daniel. pernah tgk tak????? sbb drama ni best giler dan sgt2 meruntun perasaan. sobssssssssss...

    rupa2nye tajuk drama indon ye. br nk segar bugar terus lemah kembali. tp plg lemah part operator sengal tuh. hem.....

    *hrp faham komen ayat campur-gaul akak nih :)

    ReplyDelete
  7. ebob darling - merujuk kamus dewan, pualam bermaksud - sejenis batu, batu kapur yang keras bersih dan bercahaya, marmar :)

    ReplyDelete
  8. Fina : u r totally rite..

    bob : ada faham?

    Mak Izz: metaceh explain.. sy tak tgk lh kak yg versi citer melayu... sy tgk yg versi seberang jer... ngeh3x... bengang giler ngan operator sengal tu..

    ReplyDelete
  9. hanginnye jadi macam tu..nak kena cakap dgn opr tu..kalau tanya siapa, sure x de yang mengaku..dah kena sekali dengan kak siti ari tu, x serik2..

    ReplyDelete
  10. whats up?? kak ct mane yg mengamuk ni?? sy dh ngadu ngan jibam smlm..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™