Monday, July 25, 2011

...Program Ari Ahad...

Salam...

Pantasnya masa berlalu... sumtimes, sampai tak terkejar kite d buatnya... semakin hari, semakin pantas roda masa berputar... Ini lah yg d namakan nikmat masa di dunia ni telah di tarik sedikit demi sedikit tanpa kita sedari... Errrmmm.... (berfikir sejenak... ape yg tlh aku lakukan sepanjang aku hidup 26 tahun di dunia ni)...

Ok guys, berbalik semula kite pd topik... smlm aku dh citer psl aktiviti aku pd ari Sabtu... ari ni aku nk share aktiviti aku pd hari Ahad plak... Di pagi ari Ahad yg hening, aku telah membangunkan diri seawal pagi... tujuan bgn awal adalah utk join mak n org2 kampung di Masjid kampung sebelah untuk menunaikan beberapa perkara sunat yg di tuntut... Antaranya, Alhamdulillah, kami telah sempat menyempurnakan solat sunat dhuha, taubat, hajat dan tasbih... Selesai mengerjakan solat, program di teruskan dgn kuliah oleh ustaz Husaini...

Wak Ton & Mak...

Aku & Sis in law...

Setelah selesai program di masjid, aku telah merehatkan diri terlebih dahulu sblm bersiap sedia utk gerak balik ke S.Alam.... Sebelum balik, aku sempat lagi menyinggah kat kilang kepek kat dlm kg tu gak utk beli sample n amik list kepek... FYI, ni adelah acara tahunan aku bile dh dkt puasa... Syukran... thn ni adelah thn keempat aku jual kepek n kengkwn yg seangkatan dengannya.... So, kalau u ols nk order kepek or kekacang, leh ar roger2 aku k..

Kilang kepek @ Bkt Bangkong...

Lps selesai urusan kat kilang kepek, perjalanan di teruskan lagi... kali ni aku sempat menyinggahkan diri ke Bagan Lalang plak... sajer jer glenyar... konon2 nk hirup udara segar... padahal, nk cuci mate... ngeh3x....





Alhamdulillah, aku slmt sampai d S.Alam pd jam 8pm... FYI, aktiviti aku tak berhenti setakat d ctu yer... memandangkan smgt utk wat apam colourful masih lg segar mengalir dlm jiwa dan sanubari aku, maka aku n bala tentera aku telah sekali lagi wat apam comey tu... jom kite terjah, apekah hasilny....

I Luv U...

26 comments:

  1. smkin terasa kdtgan ramadhan..moga thun ini di beri ksempatan tok menunaikan ibadah dgn sempurna insyallah

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah dear... Moga ramadhan kali ni bkn ramadhan yg terakhir buat kite...

    ReplyDelete
  3. amin insyaAllah sma kta berdoa ye kak..kak lagu backgruond mkn hati adik lah hahaa

    ReplyDelete
  4. lagu backround sdg menggambarkan perasaan akak skrg... ngeh3x...

    ReplyDelete
  5. tol2 myentap perasaan lah huhuhu(smbil lap hingus)

    ReplyDelete
  6. oiittt!!! kalau sedey lap air matelah, bkn hingus cendol hang tu... ngeh3x..

    ReplyDelete
  7. hahahahah lor lau airmata dh meleleh bkn sekali ngn hingus ke kak?hahah ..tgl mgu ni je kak mgu depan insyAllah puasa dh..

    ReplyDelete
  8. tulah... bahangny dh semakin terase... dh lah cuaca skrg pns giler... mmg dugaan utk kite menjalani ibadah..

    ReplyDelete
  9. hahah itulah..hope tiada mslah di smping kta mjalankan tggjwb sbgi umatnya..so next enrty bila?ngeh3x..dh wat bju rya ke kak?tema pe thun ni?

    ReplyDelete
  10. baju ghaye dh antar jait... tp tak tau siap ny bile... thn ni tema kaler turqois..

    ReplyDelete
  11. wah cntik like itu warna hahhaha..tema dgn abg je ke satu family?adik awl bln ni amik huhu nth berapa

    ReplyDelete
  12. satu family kaler turqois.. nk ghayer ni, budget kene pandai cilok sane, cilok cni... kalo tak, tak cukup kang..

    ReplyDelete
  13. ahkak singgah...terharu ahkak tau tgk cik adek ni pembaca tegar blog ahkak...masehhhhh...

    ReplyDelete
  14. wekekekeke... akak kn dh mcm retis... tu yg nk jd pembaca tegar... ngeh3x...

    ReplyDelete
  15. wah best kta org taun ni colur hijau putih kak..sbelah mertua ke family akak ni..best lau semau ikut tema hehhehe aa kak..buget amik bju je pun dh wat adik skit kpala

    ReplyDelete
  16. mesti wat baju grand continental ni... tu yg skt kepale bile pk psl budget... ngeh3x..

    ReplyDelete
  17. Cantik rumah baru, romantis gitu...

    ReplyDelete
  18. wekekeke... nk tukar cat umah tak mampu... so tukar wall kat blog pun jd lh..

    ReplyDelete
  19. Bab cat ghumah sensitive tau. Ada hati nak cat ghumah tapi sampai sekarang tak pergi beli cat lagi.....

    ReplyDelete
  20. wekekekeke.. opppsss!! slh cakap plak...

    ReplyDelete
  21. eii...ko pndai uat apam polkodot yg xberapa nk dot sgt....bestnyer!! i bru nk blaja2..hikhik

    ReplyDelete
  22. sng jer beb ghupenyer... mmg tak nak wat dot2.. sajer nak wat det2.. ngeh3x..

    ReplyDelete
  23. a'ah cantik rumah baru. henglish style gituk! seronoknye hjg minggu padat terisi dgn aktiviti bermanfaat. akak cuti 3 hr pn kain baju x abis2 lipat. arghhhh...!!! (tiba2 tension) ^__^

    sedap ke apam polkadot tuh? rasa apa? (sila jgn jwb rasa apam) :)

    ReplyDelete
  24. lorrr... 3 hari tak abis lipat kak?? ciannya... perlukan khidmat housekeeping?? ngeh3x...

    memandangkan sy yg wat apam tu, so sy kate apam tu mmg sdp.... ngeh3x... apam tu tak rasa apam kak... tp rs apam polkadot...ngeh3x...

    ReplyDelete
  25. eleh,, lgu background tu ak yg pilih,, hahah~ kek i luv u tu pn ak yg pnye,, hahahaah!

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™