Wednesday, July 6, 2011

??Gembira @ Sebaliknya??

Salam....

Aku pun tak tau nk hepi or unhappy?? Situasinya begini... Aku ni sokmo period dtg ikut suke ati dia... sumtimes mkn masa berbulan2... Ade org kate lepas kawin atau selepas bersalin, keadaan akan jd lebih teratur... sejauh mane kebenarannya, aku sendiri pun tak tau... Nak di jadikan citer, ari ni adelah 1st day aku period setelah 5 bulan aku tak di datangai oleh beliau.. semalam aku balun mkn durian baeeekk punyer!! (bak kate dafi a.k.a. shuib sepah).... Then maybe di sebabkan oleh durian tersebut, maka cairlah darah2 d dinding uterus aku...

Alhamdulillah, kedatangan beliau kali ni tak bape nk di susuli ngan segugut yang maha dasyat seperti sebelum ini... kali ni segugut aku suam2 kuku kaki jer... Anyway, ape yg cube aku nk highlightkan di cni ialah... Aku sebenarnya ade dua perasaan skrg ni... tp aku tak sure yg mane 1 yg lebih menyerlah, sama ada hepi or unhappy... hepi coz finally aku period... unhappy coz ati kecil ku berkate "lorrrrr.... aku period ke??? tak jadi lg lah  nampaknya...."

Ermmm... ape blh wat kan.... Hanya Allah penentu segala2nya...  so, aku harap aku tak kan berputus asa dlm mengejar impian untuk membina sebuah keluarga bahagia satu hari kelak.... Amin...

9 comments:

  1. Sabar yer adikku...percaya pada rezeki Allah InsyaAlah Allah tu maha mengatahui sebab musababnya...:)

    ReplyDelete
  2. friend sabar lh tuhan yg mnentukan pa yg ada dilangit dan di bumi...my brother msuk 5 thun kwin pun blum di kurniakan rezeki..my sil lbih muda dri aku...dn 10 thun lbih muda dri my brother..tuhan yg mnuntukan yg terbaik buat kta..ingat lg x ko pernah kta KUN FA YA KUN slh satu komen tp aku xingat entry ko yg mana..heheh brapa lama dh aku ikt ko punya blog tp slama ni tp baca je xprnah komen..

    ReplyDelete
  3. Sabar ye L'ea...teruskan usaha, semoga diberkati Allah.

    ReplyDelete
  4. sabor ling, rezeki tu ada insyaAllah. byk2 bdoa dan jgn sesekali berputus asa ye. mgkn stress keje dan sband x duduk sekali maka hormon tu x brp nk stabil. tenangkan diri insyaAllah x lama lg lekat la tu. hehehe.. akak doakan!

    ReplyDelete
  5. K.Pit: Thanks kakak ku...

    Kak Bedah : Waaaa... terharu kawe... thanks a lot 4 ur support...

    Komi : InsyaAllah... Thanks a lot...

    Mak Izz : I think so n maybe lum ade rezki lg utk kami... BTW, TQ so much...

    ReplyDelete
  6. hurm...aku pn kuciwa... :(

    ReplyDelete
  7. Firman Allah taala : Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya. (SURAH AL-BAQARAH :286)

    ReplyDelete
  8. tak per ayg... abg blk ni kiter cb lg yer... hehehe... ganas punya....

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™