Friday, July 15, 2011

::Bertemu Kembali::

Salam...

Minggu ni tersangatlah bahagianya hdp aku coz boss aku kan out station... dh lame giler tak merasai nikmat kebahagiaan cam ni... mmg nikmatnya tak terhingga wa cakap lu... kelazatannya sehingga menjilat ibu jari kaki sendiri wooo... So, di kesempatan yg ade aku telah mengatur itinerary aku baeeekkk punyer!!

Salah satu program yg telah aku atur pada hari Isnin baru ni ialah pergi melawat baby Areesa iaitu anak kepada ex-roomate aku masa kak poli iaitu Kak Fidz . Kak Fidz telah selamat melahirkan baby Areesa pada tanggal sama ngan tarikh kelahiran Mr. Hubby iaitu pada 29hb Jun 2011... Alhamdulillah, Kak Fidz pun nmpk sihat time kami melawat beliau walaupun pd hari kejadian beliau baru jer 12 hari melahirkan Areesa..

Yang lagi bestnya time melawat baby ni, nenek baby telah menjamu kami mkn durian baeeekkk punyer.. time nk balik plak, nenek baby siap bawakkan buah tangan lg utk kami... kami dapat buah kelape n nenas sorang sebiji... malu plak di buatnya... tp mulut jer kate malu... hati kate yeeehhhaaaa!!! yabedabedu... ngeh3x... anyway, thanks a lot tuan tanah...

Baby Areesa yg comey like me... ahaks!!

Lepas balik tgk baby, aku, bob n sue telah meneruskan perjalanan menuju ke Meru utk berjumpa ngan sorang lagi BFF kami iaitu Cik Mas... perjumpaan kali ni ala2 gathering lah kononnya sempena meraikan our BFF iaitu Cik Suraihan yg balik bercuti selama 2 minggu ke Malaysia... FYI, suraihan wat masa ni sedang berkhidmat di Tokyo, Jepun selama 3 tahun...

Pd mlm kejadian, kami decide utk dinner kat Muara di Jeram... sambil menghirup udara segar tepi pantai, sambil mkn ikan bakar... perrgghhh!!! mmg asyikkk.... ewaaahhh... Thanks a lot 2 Cik Mas coz blanje kami mkn mlm tu... hepi sungguh aku ari tu walaupun punya sedikit waktu, tapi aku dpt penuhinya dgn pelbagai kenangan... BTW, aku harap persahatan yang telah terjalin ni akan kekal sampai bile2... cayang korang...

Before...

After...

Bob & Sue...

Aku (yg plg beso) & Cik Mas...

11 comments:

  1. kak lau bos selalu out station mmg pjng kan kaki heheheh samalah ngn adik ngeh3x..mgu lps bos outstation adik msuk ofis kol 1 hahhaha tp skrg xleh dh huhuhuhu..best lah hari2 nk entry baru heheheh

    ReplyDelete
  2. hehehehe... minggu ni mmg minggu berjimba2.. minggu dpn azab dh mule blk dh... uwwwaaaa...

    entry hny akan di update bile berkelapangan like this week sahaje... niat d hati mmg nk update hari2... but sumtimes tak berkesempatan..

    ReplyDelete
  3. ya tuhan...ikan bakoo...tetiba rasa tebakooo...:P

    ReplyDelete
  4. Sabar Mommy, sabar. Nanti kita bako jer Le'a..........

    ReplyDelete
  5. tak serik2 lg tercekik tulang??? ngeh3x...

    ReplyDelete
  6. nnti ko bce yg post aku plak...hahaha...cyg ko gk!! wakaka ;)

    ReplyDelete
  7. kat jeram... kite pernah singgah dulu mase nk g poli... but long time ago lh b..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™