Thursday, July 21, 2011

::Monday Yg Xbpe Nk Blues::

Salam...

Isnin baru ni sempena ketiadaan bos, seawal jam 10 pagi, aku telah mengatur langkah baaeekk punyer... kaki dan otak aku same ligat berjalan... mcm biaselah aku, korang pun mesti dh tau kan... of cozlh aku gi berjimba2 ngan opismate aku... bkn sorang dua aku ajak tau, tp satu bahagian aku angkut... ngeh3x... bkn senang beb nk dpt peluang keemasan cam ni kan... so, peluang yg ade mmg aku gune sehabis baeeekkk punyer...

Perancangan kami pada hari kejadian ialah g melawat ex-ofismate kami iaitu Hidayah di Puncak Alam yg baru resign beberapa minggu yg lalu... Cian Dayah ni... Dia ni tak bape sht... tulang rusuk keempat dia patah dan dia d nasihatkan oleh Doc utk tidak mengangkat benda berat dan tak leh stress coz nanti akan menyebabkan iron2 negatif dlm badan dia bertindak lebih aktif... memandangkan keje kat tmpt kami ni mmg selalu tertekan, so dia amik keputusan utk berenti keje...

Umah Dayah kat Alam Budiman...

Aku suke langsir dia...

Kalau berkenan, mesti snap k...

Lepas lepak umah Dayah seminit dua, kami mengambil keputusan utk bwk Dayah kuar g lunch... dan destinasi pilihan utk kami menyantap pd tengah hari tu ialah di Restoran Sari Ratu d Kota Damansara yg menghidangkan masakan dari Padang, Indonesia....

Mmg terbaeekkk...

Sdp mate memandang...

Urat keting masak lemak...

Ikan yg dh kene mandi minyak...

Must try... Tapai aiskrim...

Adni, Dayah & Nurul...

Eton, Shikin & Aku...

FYI, aktiviti kami tidak berakhir di restoran berkenaan yer.... lps jer isi tank ngan makanan2 yg lazat2 tu, kami memanjangkan kaki ke Carefour KD utk terjah satu kedai yg sgt memukau mate untuk beli barang hiasan umah... lepas selesai urusan di Carefour KD, baru lah kami hantar Dayah balik umah... Alhamdulillah, kami telah selamat mendarat di opis pd jam 3.30pm... =)

Finally, buat my BFF Dayah... aku doakan hang cekal dlm menghadapi ujian Allah ni.. Semoga kehidupan yg telah hang pilih sekarang ni adelah lbh baik drp sebelumny... kami sentiasa rindukan hang... next time ade mase, kite jumpe lg k... Friendship never ends..


18 comments:

  1. sampai berenti keje dia? kasihan.. sabor ye dik. btw dayah dok lorong brp? kwn akak pn ada beli rumah kt ctu lom pindah lg. nt berjiran la hangpa ye :)

    ReplyDelete
  2. Sgt kasihan... dialah satu2ny yg keje kat pejabat ni, tp tak gemukk2... yg lain semua asyik mkn jer akibat stress tahap lapan..

    Tak ingat lh kak lorong bpe.. tp umah dia lps surau, msk kanan... then no. umah 48... ngeh3x..

    ReplyDelete
  3. wah terer lh kak angkut semua g tu hihihihi tabik lah hahhaha ..erm kesian kat kwn akak insyallah dia akn kmbali chat t..tula jgn fikir org kurus xde pyakit tau kak..

    ReplyDelete
  4. Fina: akak mmg sgt superb bab2 ni k... ngeh3x.. gemuk atau kurus yg penting sihat kan dik...

    Ebob: sile jgn jeles k..

    ReplyDelete
  5. percaya bahawa di sebalik segunung dugaan, akan terbentang seluas lautan hikmah kak..

    ReplyDelete
  6. nice word... many thanks dear..

    ReplyDelete
  7. kdgkala hidup ni xseindah yg kta impikan kak..walaupun insan didepan kta mgukir snyuman dgn pnuh keikhlasan xde sapa yg tahu pe yg ada dlm hati dia kan kak??

    ReplyDelete
  8. uuwwwaaa... dh dik... tetibe plak rs cam touching dgn ayat2 adik ni... (tgh lyn sinar dot fm sambil tu) ngeh3x...

    ReplyDelete
  9. kak wat entry ttg falimy akak..heheh sja nk knl wlupun hya kat cni je huhuhu itupun lau akak x keberatan

    ReplyDelete
  10. blh... tp lmbt ckit... coz maklumat bergambar tak di kumpul lg... ngeh3x..

    ReplyDelete
  11. ok thks kak...hihihi..

    ReplyDelete
  12. jam cm ni sinar fm mmg tgkp lentoq giler..huhuhu

    ReplyDelete
  13. hehehehe... tau tak pe.. blk dh ke??

    ReplyDelete
  14. xlg kak..dok bca blog akak hehehe..bru bis buat keje...akak blik kol brapa?

    ReplyDelete
  15. Akak blk kul 5.30pm... fina blk kul bpe?? bru abis wat keje?? bkn dr td dok bc blog akak jer ke??? ngeh3x...

    ReplyDelete
  16. heheheh...acara wajib skrg baca blog akak...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™