Tuesday, July 12, 2011

~~Kangen Lah Plak~~

Salam...

Aku sekarang ni telah di landa keboringan tahap gaban panjat pokok kelapa... Bos aku ke luar negara sepanjang 2 minggu... So, aku pun banyaklah masa terluang... Selalu bile byk keje, sampai tak de mase utk diri sendiri... Now, bile dah ade byk mase, boringlah plak jadinya... So, bile dah boring, fikiran pun mule lah merewang2... Bile dh mula merewang2, ape lagi... mcm2 lah yg aku fikirkan...

Benda yg aku tak pernah putus2 untuk fikirkan setiap hari ialah mengenai hal umah tangga aku... sob...sob...sob...... windu giler kat suami aku... lame lg br blh ketemu... Hari2 bile dia call, mesti aku nangis (betape cewek ny aku)... windu woooo... setiap hari aku asyik menanyakan diri aku sendiri iaitu "bile lah masa dan ketikanya kami akan hidup sebumbung???" ermmm... ini lah soalan yg sentiasa menghantui hdp aku... soalan yg entah bile akan aku temui jawapannya...

Cinta kamu sampai mati B!!

15 comments:

  1. sabar ye my friend...aku pun tumpang sedih...hukhukhuk...

    ReplyDelete
  2. kdg kala bila berjauhan mgajar kta erti pergorbanan dan ksabaran..dan berjauhan jua buat kta sedar btapa bernilai ssorg itu bg kta.jgnlah khilangan baru kta tahu erti mhargai..kdgkala wanita bila mrh sring berada di lua landasan fikiran..tnpa sdar kta dan melukai hati ssorg itu wahhhhh ayt hahhaha(gelak smpai skit perutbca komen sndri)

    ReplyDelete
  3. dik jgn pikir2 sgt sbb makin pikir makin tersiksa. jomla kta buat aktiviti. esok akak dh pindah putrajaya kta lepak sama2 ye waktu lunch break ^___^ (siang je boleh teman, malam tak dapek nk nolong)

    ReplyDelete
  4. Emma: uhuk..uhuk... (tetibe teringat kat seseorang)... wakakaka...

    Adik bedah: ngeh3x... chaiyok2!!

    Mak Izz : Akak mmg nak pindah umah ke cni ke??

    ReplyDelete
  5. mak izz pindah opis la.hahah..pahnie leh la gathering thari..huhuhu..

    ReplyDelete
  6. Tau mak izz nk pindah opis... tp dia nk pindah umah sekali ke?? ari tu still dlm perancangan..

    ReplyDelete
  7. kalo dpt kuarters pindah sana la. tp dengor2 kuarters dh full. jbtn nk apply kuarters secara berkelompok pasnih. lum amik nama lg. xtaula jd ke tak. kalo x pindah umh, berulang jela diknon. kalo x larat sok, pindah homestay acik lea jelah :) :) :)

    ReplyDelete
  8. yehhaaaaa!!!!! slmt bermukim lah kite d putrajaya... penatny kak kalau nk berulang... kalau bwk kete, sng ckit kak...

    ReplyDelete
  9. npe x ikut dia kat sna??tranfer...??ngeh3x @dia try minta blik sna?

    ReplyDelete
  10. mehlah pndek kan citer

    ReplyDelete
  11. pendekkan citer, dia di sana, aku di sini... ngeh3x...

    ReplyDelete
  12. hahahha disana menanti disini mnunggu (mcm pernah dgr je kan)

    ReplyDelete
  13. wekekeke... sgt2 pernah ku dengar...

    ReplyDelete
  14. 1 hari nnti daapat gak kite duk bersama syg.. insyaallah tunggu jer masa tu smpai..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™