Saturday, November 6, 2010

::Virus~~

Salam...

Benda kalau dah nak jd...dah tak leh nak tunggu2 dah...Alkisahnya badan aku ni ha...dah naik gatal2...aku pun tak sure samade psl kes air kotor mase kat Hanoi or aku kene virus si Dania yg tengah gatal2 tu...Kaki n tangan aku dah gatal2 n dah ade yg luka coz asyik garu jer...

Menci tul lah...dah lah laki nak blk ni, pastu gatal2 plak...kang kompom dia suruh g klinik...eiii!!!menci tul aku..nanti dah g klinik mesti dapat ubat...kalo setakat ubat sapu je tak pe.. ni kang ade yg ubat biji2 lah...eiii...tak sanggup rsnya...mcmane erk???

**Aku Fobia ngan spital, klinik n ubat**


2 comments:

  1. ciannyer adik aku ni...bab mkn ubat mmg payah tahap gaban!

    ReplyDelete
  2. hahahaha...tau tak pe...ntah pape kan???malu ngan ryaannn..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™