Tuesday, November 16, 2010

~~Lunch 4 Hubby~~ (2nd Episode)

Salam...

Semangat kesukanan aku bile hubby ade kat umah ni...rajin bebenor nk masak...al maklumlah, ade org temankan makan...kalo sengsorang tu, mls sungguh nk msk...sumtimes, lauk ntah berape ari yg lps, kalo blh di panaskan, aku panaskan jer...ye lah, sorang jer nak mkn, tak kan beriya nak msk...tak de mood aku!!!! (padahal, malas tahap cipan nak msk dpr)

Pagi td lepas jer aku dpt panggilan hangit dr bos, maka mate aku ni dah tak berape senang dah nak beradu semula...aku pun, start lah masuk dpr n wat ape yg patut...slps sejam lebih aku dok kat dpr tu, maka terciptalah 3 hidangan yg blh memenuhkan segenap lapisan lemak tepu dlm perut aku n hubby...

Lepas mkn n rht2 jap, ptg tu kami ke nilai 3 utk beli brg umah ckit sblm gerak blk ke kg yg nun jauh di mate...huhuhuhu...jln2 cari pasal namenya tu...tak psl2 melayang duit... (gambo brg yg di beli tak leh di upload lg selagi blum di hias k..ahaks!!!!)

Here, is our menu 4 lunch :

Sotong Goreng Cili Kering...

Ayam Goreng Tepung....

Tumis Kangkung...

No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™