Saturday, November 6, 2010

:: Get Well Soon Sir! ::

Salam...

My officer, PMO Staff n rakyat jelata kebanyakkannya mendoakan our beloved PMs semoga cepat sihat n dapat mentadbir negara seperti sediakala...Especially aku...sentiasa berdoa agar beliau sihat n dapat join APEC kat Jepun next week...huhuhuhu... (mcm ade makne jer ayat aku ni)...

Ya, mmg betul....mmg ade makna...byk maknenya kat aku....kalo PM dapat g Jepun, Bos aku pun akak join...n aku dapat bercuti tanpa gangguan seperti yg aku dah rancang...tp, kalo PM tak sihat lagi, so dia tak leh join APEC tu...Then bos aku pun tak lah ke Jepun untuk follow PM...so cam ne ngan aku???? kalo bos aku ade kat Malaysia, hidup aku tak berape nak tenteram...selalu kene kacau ngan panggilan2 hangit dia tu... silap2 cuti pun tak lulus....uwaaaaaaaaaaa.....tak sanggup untuk memikirkannya!!!!!

"Di doakan semoga My Big Bos cepat sembuh....Amin..."

2 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™