Thursday, November 11, 2010

~~Mingguan Wanita~~

Salam...

Mmg aku tak de keje ari ni...keje nya update blog jer...dah bape post dah aku publish ari ni...melampau tul...huhuhuhu...tp keje hakiki aku dah siap dah tau...surat2 dah beres dr tadi lagi dah...(ayat cover, tkt org kate mkn gaji bute!!)....

Memandangkan tak berape nak ade keje, td lunch time aku ngan Shikin g alamanda...huhuhu....alang2 g alamanda, aku pun amik kesempatan lah singgah kat book store beli my fevret magazine...ape lg kalau bkn mingguan wanita...tgk ade yg latest, so tanpa membuang mase, aku pun kuarkan duit RM 3.30 n terus bayar...this week punyer keluaran siap ade free gift berupa shampoo tecik2 lg drp sunsilk...

By the way, belek punye belek, aku ternampak satu post yg blh di kongsikan bersama kalian...meh kite tgk k...

Cover minggu  ni gune muke Kak Engku ngan anak2 dia...

Ni lah post yg blh di kongsikan bersama...

** Kpd pihak yg berkenaan, sila praktikkan cara ni yer...ahaks!!!


6 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™