Tuesday, November 23, 2010

!!FUHH!!!

Salam...

Ntah pape ntah aku ni...tu lah, dh byk ari tak keje, sampai terlajak di buatnya...Pg tadi ntah cam ne leh tak dgr langsung azan subuh kat surau bawah n alarm aku yg selalu bagai halilintar tu.... mmg lena giler aku tdo... kul 9.15am br aku tersedar...tu pun sbb terdgr ade call in... skali tgk fon, dh ade 5 miscoll...2 from 5 missed call its from my boss...berderau jantung bile tgk fon...

Ape lg, mcm lipas kudung lah aku...mandi n bersiap tak sampai 10 minit, settle semuanya...mujurlah ade baju batik br amik kat dobi...so mls nak iron baju, aku sambar jer baju tu walaupun ari ni bkn ari rasmi utk pakai batik....

Sampai opis, bos dah msk dulu dr aku...bile dia tny, aku kate blk umah amik hp coz tertinggal td...aku tak tau lah dia perasan ke tak kesan bantal kat pipi blah kiri aku yg lum ilang lg tu...huhuhuhu... mlm td aku tdo kul 3.30am coz mate tak leh lelap...ermmmm...jgn lah esk pun cam ni...katekan TAK NAK!!!!

Sekian.

2 comments:

  1. Mentang-mentang ler teman tidur dah balik sana, tak lena tidur dibuatnya yer. Kesian Jah, kena tipu hidup-hidup.

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...asyik jah jer yg menipu...skali skale biar dia plak yg kene tipu...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™