Sunday, November 14, 2010

::Boling::

Salam...

Smlm akhirnya tercapai sudah niat yang di pasang setelah sekian lama...smlm g South City Plaza utk drill lubang bola boling yg aku dpt mase tournament kat Kuantan ari tu..Bola boling tu aku adiah kan kat hubby coz aku dah ade sebiji bola...mmg rezki dia lah... dah byk kali kami menunda hasrat nak ke South City Plaza tu coz ade jer halangan2 yg mendatang... smlm..terlaksana sudah...

Time datang tu, mamat kedai tu tak bukak kedai lg...so, peluang yg ade kami gunekan untuk ape lagi, main boling lah...aku main 1 game jer coz tak larat...mlm smlm dah main 3 game...my hubby lah lpskan gian...balun sampai 3 games...aku jd penyokong tegar jer kat sblh...huhuhu...tp kan, main kat alamanda gak best...kat south city tu ntah pape ntah tmptnya...ala2 scary n tak berape nak ade org...

Ni pic yg sempat di snap :


Sempat posing dulu sblm melontar..

Gaya  ala2 pemain profesional...

Bile time aku, bergegar 1 alam ni....

4 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™