Sunday, November 14, 2010

~~Mi Goreng~~

Salam...

Aku tak kira, walaupun benda dah lepas, tp aku nak citer gak...last week ari jumaat aku bz sgt menyiapkan sisa2 toksik keje aku b4 i'm going 2 holiday...Ari jumaat last week, perut ku telah di isi dengan mi goreng saban hari... Di mulakan dengan pagi, shikin bwk mi goreng mak dia msk...then komi bg mi goreng satu bks beso...percaya atau tidak, walaupun bekas tu  beso, tp kandungannya telah dpt di settlekan oleh kami bertiga sahaja iaitu aku, komi n shikin...yg paling byk mentera darah, aku lah kn...huhuhu... (thanks komi 4 the breakfast)....

Pastu selesai jer aku mentera darah, ade sorang akak ni dr Melaka nak jumpa bos aku...then dia call n siap pesan, jgn sarapan dulu, coz dia tapaukan aku mi goreng...mak aiiii!!! (berkata aku dlm ati...walaupun bibir indah melukis senyuman sambil hati berkata.."mmg rezki aku ari ni")...ngeh3x...

Then, lunch aku tak g mane2 coz bos ade seharian kat opis...ape lg, t.hari tu aku mencekik lah mi yang akak tu  bg...leh tahan gak sedapnya...(bak kata driver bos aku, aku  ni tak de yg tak sdp, semuanya sedap belaka...)...huhuhu...

Maka dengan berakhirnya cerita di atas, aku ingin mengumumkan bahawa tanggal 12hb November 2010 (Jumaat), adalah hari rasmi MI GORENG dlm hidup ku....yehaaaa!!!!!


Ni mi goreng yg akak dr Melaka tu bg...

No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™