Thursday, January 13, 2011

~~Wlcm Home~~

Salam...

Alhamdulillah, syukran..... selamat jua aku sampai di tanah air ptg smlm.... Once bile touch down jer kat airport smlm, aku tgk muke our delegates look so hepi coz lps ni diaorg dpt jumpe insan tersayang... Tapi aku??? Uwwwaaa.... dah seminggu dh tahan rindu...then bile blk cni still mcm biasa... perlu mengharungi hari2 mendatang seorang diri.... =(

Dua tiga hari ni aku rs tak bape sht sgt... May b di sebabkan oleh faktor perubahan cuaca, different hours n makanan kat sane... Ari2 aku tgk kambing, lembu, lembu, kambing... 2 hari terakhir aku kat sane, aku asyik muntah jer coz tekak aku dah tak leh nk menerima kehadiran haiwan2 tersebut... Selain itu, di sebabkan aku g ke negara pasir berdengung, so now telinga aku dh berdengung tahap 3 dh ni... jd pekak di buatnya... aduyai.... so kepale agak ding dong ckit laaa ni...

8 comments:

  1. weh, g check telinga ko 2..kang ko biar jek, bhaya...

    ReplyDelete
  2. ko tlg korek kan telinga aku ni blh??? ngeh3x...

    ReplyDelete
  3. ha, aku de ubt telinga..de dlm handbag aku ni..standby..(kakak ipar aku kn pegawai telinga..wakakaka..nk amik..=)

    ReplyDelete
  4. btul ke beb??serius ni...aku ingat nak g sedut...tp klinik telinga yg dkt kat ne yer??

    ReplyDelete
  5. try amek pkai dlu ubt ni...nnti aku tnye k.ipar aku mslah ko ni..die pegawai perubatn (telinga) kt hspital sg buloh..dkt2 cni aku xtau ler..

    ReplyDelete
  6. ada plg dekat klinik dr isa dkt area kajang

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™