Saturday, January 22, 2011

::Tu Diaaaa....::


Salam...

Tersengih-sengih aku 2-3 ari ni d buatnya.... Alhamdulillah, penantian aku selama 2 bln telah berakhir.... Akhirnya, kluar sudah artikel mengenai rumah aku kat Mingguan Wanita (MW) keluaran 21-27 Januari 2011.... gembira rasa bile hasil air tangan aku dpt di publish.... kembang kempis dibuatnya lubang idung aku... aku rs kompom rating jualan MW minggu ni mmg naik mencanak2... kengkwn aku yg tak pernah beli majalah tu pun jd beli coz nak support aku katenya.... lawak tul diaorg ni...

Kengkwn aku kate picture aku posing dlm MW tu ala2 ayu bak gadis melayu... huhuhu... tak psl2, aku kene bahan... aku ari tu nk tangkap gambar berdiri jer, tp cameraman tu srh aku posing dlm keadaan duduk... nsb baik sekeping jer... kalo berkeping2, berhari2 aku kene bahan... kompom punyer lah!!! ngeh3x...

En. suami plak kat Sarawak hari2 g book shop coz nk cr magazine ni... Tp kat Sarawak lum kuar lg... almaklumlah, naik belon, tu yg lmbt sampai agaknya... huhuhu... utk En. Suami, ku dedikasikan khas pic kat bwh ni utk tatapan mata mu....

Cover Page = Aida (Gadis Melayu) & Heliza (AF)

Page 1 & 2....

Page 3....

**** Thanks friendz 4 ur support....

4 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™