Tuesday, January 25, 2011

??Just Angka??


Salam...

Mungkin perkara ni berlaku secara kebetulan... tp bg aku, ianya sgt bermakna... kali ni aku nak story psl nombor... aku ulang skali lg, NOMBOR... Bkn nombor ekor tau.... huhuhu... apakah nombor yg paling korang suke n rasa membawa erti dlm hidup korang??? kalo tny aku, jawapan aku ade lah nombor 0 & 1.... dh lame aku admire kat dua nombor ni... tp baru2 ni aku saje kupas satu persatu perkara yg telah terjadi dlm hidup aku... then, di bawah ni adalah kronologi nya..... :

10-11-85 = Tarikh aku mula melihat dunia...

06-01-04 = Hari pertama berkenalan ngan en. suami...

14-02-04 = Hari pertama menjadi couple pd en. suami...

25-01-09 = Hari pertunangan aku...

16-10-09 = Tarikh ke Dubai...
(1st time menjejakkan kaki d negara org)

21-11-09 = Hari aku di ijabkabulkan...

26-10-10 = Aku dpt ke Vietnam...

10-01-11 = Alhamdulillah aku dpt wat ibadah umrah...

12-01-11 = Aku ke Riyadh

17-01-11 = Aku ke Bangladesh..

20-01-11 = Umah aku msk magazine...

Alhamdulillah... byk berita gembira sering berlegar dlm kehidupan aku dan ianya berselindung di sebalik angka 0 & 1 tanpa di sedari... Mudah2an kegembiraan, kerukunan n kebahagiaan ini akan menjadi milik aku dan family sampai2 bile... InsyaAllah...


+


*** En. suami kate, InsyaAllah bulan 11 abg dpt pindah....
Aku plak kate bln 10... Kite tgk ramalan sape lg tepat.... =)

4 comments:

  1. wah..da ada berita gembira rupanya...x pe la bulan 10 ke 11 ke tetap no bertuah mu kan..yang penting kegembiraan mu tuh..

    ReplyDelete
  2. huhuhu...main teka2 jer tu kak... tak de black n white lg pun... =)

    ReplyDelete
  3. Uish seronok ler orang tu nanti. Takde ler lagi merindu-rindu...

    ReplyDelete
  4. hehehehe.. kitaorg wat ramalan jer lah kak... hopefully masin lah mulut kitaorg...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™