Monday, January 3, 2011

!!Gud Bye 2010!!

Salam...

Gud Bye 2010 n welcome 2011... Aku harap tahun 2011 ni akan dapat memberi aku 1001 kebahagian n sinar hidup yang lebih lip lap lip lap lg slps ni... InsyaAllah... aku juga berharap agar segala kedukaan yg telah berlaku pd 2010 tidak di carry forward ke tahun 2011... Baik dari segi alam pekerjaan, alam dan manusia mahupun alam misteri... ngeh3x...

Wat pertama kali nya dlm idup, malam tahun baru ari tu aku g join new year celebration kat dataran merdeka... agak nak tercabut gak lah kaki ni... papepun, aku enjoy... time menunggu detik 12 t.mlm kat tgh2 dataran tu, en. hubby sempat berbisik pada aku... dialog bisikan tersebut adalah spt berikut :

H : Ape azam baru ayg?
I : Nak jadi isteri yg lebih baik daripada skrg... abg plak?
H : Abg ade 3 azam... 1st, abg nk berubah n nk jadi suami terbaik pd isteri abg... 2nd, abg nak blk semenanjung... and 3rd, abg nak baby....
I : Pergghh... touching tul...

Mudah2an segala azam, impian dan harapan kami yang di susuli dgn usaha berterusan akan membuahkan hasil spt yang di impikan... InsyaAllah...

Ala2 sengal....

Posing sementara menunggu detik 12am....

Cantiknya Bangunan Sultan Abd Samad time malam...

Sekitar BB...

Bunge api yg di taja oleh Ambank...

Bertukar kaler merah plak bangunan ni...

Hadiah New Year...

*** Hepi Besday 2 my mom in law yg jatuh pada 01/01 ...

3 comments:

  1. Mak in low punye bufday..korang pulak yang seronoh2 dapat hadiah ye...he he he

    ReplyDelete
  2. semoga terlaksana...aminnnnnnnn

    ReplyDelete
  3. Komi: tau tak pe... lupe belikan mak adiah..
    iqien: mudah2an... amin...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™