Tuesday, January 4, 2011

::I-City::

Salam...

Ari Sabtu baru ni aku g jenjln kat I-City... ni 2nd time aku ke ctu n 1st time 4 hubby... Dia kate "this is the 1st n last"... ayat tu kluar dr mulut dia setelah kepenatan mengharungi traffic jem yg teramat sgt n berjalan kaki yg agak jauh.... almaklumlah malam minggu n cuti umum... so, mcm sardin cap marina lah kat tempat tu... Aku lg lah double trouble penatnya coz duk mendukung si dania... dia tak nak berjalan plak mlm tu... naik semput aku d  buatnya...

Sblm ni aku pegi lum kene byr lagi... Tp skrg dah start kene byr iaitu RM 10 skali masuk... dh byk improvement yg di buat... cantik2 plak tu... so, berbaloi lah gak g ctu... so, ni ade beberape pic yg sempat di snap walaupun dlm keadaan kesemputan...

Mr. Santa Claus yg br mendarat kat Malaysia....

Tingginya Giraffe ni...

Lembu segar dari ladang...

Dania khusyuk tgk cactus...

Flamingo + Putera Katak...

3 of us...

Kami lagi...

2 comments:

  1. adoi... mmg serik la ayg nak gi lg..
    cukup la tu skali..
    1st and last la tu ayg..
    hehehe.... tp mmg enjoy mlm tu..
    thanks ayg..

    ReplyDelete
  2. ur wlcm...everythings 4 u dear... umaahh..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™