Monday, January 17, 2011

::Mizz U So Much::

Salam...
 
Waktu kat jam dinding skrg kul 1.30 pagi... mate still terbeliak beso coz tak bape nak ngantuk... kat kepale hotak ni mcm2 perkara sdg berlegar aktif.... salah satunya mengenai kehidupan seharian aku... Esk kul 6pm aku akan tinggalkan bumi Malaysia lg.... walaupun blum sampai airport, tp aku dh start rs sedey... sedey nk tinggalkan suami yg jauh, kengkwn n keluarga tersayang.... nanti balik cni pun still tak dpt jumpe hubby... bln 3 kang br hubby blk... sedey nya lah... hanya tuhan yg tau ape yg aku rasa... aku harap penderitaan ini  tak kan berpanjangan.... dan aku harap juga ape yg berlaku ade hikmahnya.... semoga Allah mendengar segala rintihan aku selama ini.....

Dear my beloved hubby, i luv u so much.... ayg doakan semoga abg dapat menjaga hubungan ini dgn sebaik mungkin dan dapat menjadi ketua keluarga spt yg di harapkan.... semoga kita tabah dan cekalkan hati dlm menghadapi segala onak duri d awal usia perkahwinan kita ni.... ingat selalu pesan ayg, jgn sampai putus doa.... sesungguhnya hanya pdNya kita memohon dan hanya DIA yg dpt membantu kita.... InsyaAllah.... 

Azraei + Saleha = AZALEA....

 Aku terlalu rindukan saat2 manis tika bersame.....

10 comments:

  1. alaaaaa sedeynyer.....jgn cmtu la nanti x tomei plak..

    ReplyDelete
  2. ooo.. kalo tak sedey, tomei lh yer... kalo mcm tu, tak nak sedey2 lh... =)

    ReplyDelete
  3. x pe L'ea..kuatkn semangat mu..sementara ni kumpulkan duit banyak2...x yah tunggu bulan 3, boleh da terbang ke Kuching tu..x la asik tengok kucing kt tepi jalan je kn...

    ReplyDelete
  4. le'aaaaaaa...lallalalallalllallaaa TAHNIAH, pheewittttt da kuar majalah MW daa pasal post yg dulu2 tuuu

    ReplyDelete
  5. BETULLLL...akak sms lea kat maxis..akak dh tgk da majalah tu..adik yg beli & call bgtau..cover ada heliza n sapo ntah

    ReplyDelete
  6. ok2...tq... sy dh beli 5...hehehehehe

    ReplyDelete
  7. sabar ye le'a.. insyaAllah.. nti ko akan bersama jugak dgn laki ko.. doa byk2 k!

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™