Wednesday, October 19, 2011

::KahKahKahKah::

Salam..


Di atas adelah bukti aku dtg lewat ke opis ari ni... nk tau knp aku blh lewat dtg opis ari ni?? haaa meh cni aku nk citer kronologi akibat kelewatan aku... pg tadi aku terjaga awal dlm kul 5.50am coz terdengar azan subuh... memandangkan aku sedang di landa bendera merah, makanya lepas buang air, aku pun sambung lah tido balik... ketidoan aku ni lh yg menyebabkan aku terlewat bangun okey...

Knp aku terlewat bangun??? sebabnya, aku bermimpi sesuatu... sebelum tu, aku nk lps kn gelak sekali lagi... kahkahkahkahkah... korang tau ape aku mimpi??? jeng3x...


Aku mimpi Jep Sepah hokey... kahkahkahkah... aduyai.. dlm ramai2 org, mcmane lah aku leh mimpikan dia... mmg tak di nafikan yg aku ni minat giler kat si Jep ni.. tp tak sangka plak blh terbawak2 dlm mimpi.. dlm mimpi aku tu, aku duk sekampung ngan Jep... kampung tu cantik sgt... ade sawah padi di sekeliling kampung... Ari2 aku g sekolah same2 ngan dia naik basikal... pada suatu hari, iaitu hari terakhir persekolahan, dia telah meluahkan perasaan kat aku coz katenya takut tak berkesempatan dh lps ni... almaklumlah, dh abis sekolah... lps ni masing2 nk wat hala tuju sendiri... wakakakakaka...

Sakit perut aku nk abiskan citer ni... kahkahkahkah... mase dia luahkan perasaan kat aku, aku pun bls dgn ayat cenggini "Jep, maafkan Le'a... Le'a dh di jodohkan dgn org lain... mungkin kite lbh sesuai jd kwn dan bknny utk lbh serius dr itu".... kahkahkahkah... jiwang nk mampus!!

Lps Jep dgr ayat aku tu, muke dia agak frust giler babi... kahkahkahkah... then Jep kate "Tak pe lah Le'a... mungkin bkn takdir kite utk hdp bersama... Jep doakan Le'a bahagia walau dgn siapa pun pilihan Le'a lps ni".... kahkahkahkahkah...

Mcm dlm drama... mimpi aku hampir menyerupai drama melayu kat tv... dlm kelas muke Jep agak sugul dan tak happy mcm selalu... hati aku jd gundah gulana tatkala tgk riak wajah Jep yg bertukar secara tibe2... hati aku d rundung rasa serba salah yg tak terkata... aku tak sangka persahabatan yg aku bina selama ni tanpa disedari telah menimbulkan bibit2 cinta dlm diam...

Tetibe... Gedegang!!! aku terkejut lalu terjaga... ghupenyer adik ipar aku terhempas daun pintu bilik yg kedengaran agak kuat sekali... bile tersedar, aku tgk jam dh pukul 7.45am... ape lg, kelam kelibut lah aku... sambil mandi, aku tersenyum sorang2 bak siput babi terkulat2 tatkala teringat blk ape yg aku mimpi td... kalau aku tak dgr bunyi pintu td, mcmanelah agaknya kesudahan cerita aku ngan Jep tu yer... kahkahkahkahkahkah....

13 comments:

  1. kahkahkahkah... tak blh berenti gelak dr td..

    ReplyDelete
  2. eh,ko ada sistem cenggitu eh..gila ah..tp bagus sangatla sistem tu.

    sebelum ni korang ada apa2 hubungan ke..kahkahkahkah

    ReplyDelete
  3. sistem ni mmg bagus... bagus utk kantoi ngan bos... di hantar ke emel bos hokey...

    kahkahkahkah... tak de hubungan serius... cume hubungan dr jarak jauh ade lah..

    ReplyDelete
  4. bagus ok ada sistem mcmtu.. nak request MOF buat mcm tu la.. hahahaha..

    sampai termimpi lagi tu.. mlm td be4 tidur berangan muka jep ke? hahahaha..

    ReplyDelete
  5. request, jgn tak request... MOF kn byk duit.. kihkihkihk...

    berangan muke asben jer... windu... tp bile mimpi, kuar muke jep plak... wakakakakaka

    ReplyDelete
  6. sengal kan ko nieh..hahaha..mane cagon pg?

    ReplyDelete
  7. ko mimpi ni lepas subuh 2 ker?? dasyat pnjang...wakakakak ;)

    ReplyDelete
  8. Emma : kahkahkahkah... cagon kursus kat ganu...

    Ebob : haah beb, lps subuh... dlm sejam setengah gak lah aku menyulam cinta ngan Jep... kahkahkahkah..

    ReplyDelete
  9. adus...nseb lps sbuh, klu sblom sbuh org ckp jdik!! kah kah kah...lyannn....

    ReplyDelete
  10. kahkahkahkah... serius ke beb?? bahaya ni... kalau mcm tu, lps isyak tak nk tidolah... kahkahkahkah...

    ReplyDelete
  11. haruskah anda bermimpikan JEPPPPP???? apa agaknya kata org di ganung tu ye. hiks! macam2la lea ni :)

    ReplyDelete
  12. tak harus mimpikan JEPPPP... makruh ade lh... hehehehe...

    ptg ni kene explain kat org yg br blk ganung bg mengelakkan sebarang prasangka buruk berlaku... kihkihkihkih...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™