Wednesday, October 19, 2011

::Bile Mood Rajin Udah Dtg::

Salam...

Malam ni ntah mcmane aku blh terlebih rajin lh plak... Dari petang tadi bersemangat waja nk masuk dapur... Kuar opis kul 7pm td terus jer menuju ke 7 Eleven utk cari Jem n susu... Time En. Asben tak de ni, mase agak byk terluang... so, mase yg ade telah aku penuhi dgn membaking... ckp byk pun tak gune... jom tgk hasilnya....

Seni itu indah...

Warna warni kehidupan...

Rezeki utk kengkwn esk...

11 comments:

  1. syabbas beteh syabbas!presentation kemain lagi siap dgn siput bagai..kekeke..

    ReplyDelete
  2. Perkataan syabas tu leh ganti ngan Puncak Niaga tak?? ngeh3x...

    Dun wori, siput tu siput halal... tiada campuran siput dgn babi... ahaks!!!

    ReplyDelete
  3. x sbr2 nk jd jiran awak! ^___^

    ReplyDelete
  4. jd dtg ari ni x? ade bahagian utk mu... ^___^

    ReplyDelete
  5. terbaikkk.. akk dah lama nak cuba buat.. tapi selalu tak tercapai hajat...

    ReplyDelete
  6. i see... kalo cenggini kene kumpul semangat byk2 dulu, then br leh masuk dpr... chaiyok3x!!

    ReplyDelete
  7. Lea:..ko kale kan adunan tu eh..byk kale la kan..bukan ke just dot dot kat aje pewarna tu..takyah adun skali..(akak lom abis khatam lagi la..asyik dok review cara nak buat je..praktis n ye belum pun..hhehe..pengukus tak do)..

    hmm..pasni kene tambah sebekas lagi tau..al maklum le.....ehheehhe

    ReplyDelete
  8. boleh hntr utk zana & CTM x?? plz.. hihihihihi..

    nmpk sedap, rasa mestilah sedap kan..

    ReplyDelete
  9. K.Rose : hehehe... sajer nk wat byk kaler... 7 kaler pelangi kateny...

    Akak kene wat dulu, br leh gambarkan mcmane.. buatnya tak susah... cume nk tunggu tu yg agak berjanggut berjambang gak lah...

    Zana : zana & CTM?? meh dtg presint 5...

    ReplyDelete
  10. aku maafkn ko sbb aku xde kt umah...hahahaha...klu x, sudah tntu, pg2 aku suh anta kt opis aku!!

    ReplyDelete
  11. kihkihkih... kalo gitu kene ade delivery charge lh babe...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™