Tuesday, September 27, 2011

::Multipurpose Rack::

Salam...

Last weekend aku g beli groceries kat Mydin USJ ngan salia... almaklumlah bile g membeli belah time dh gaji ni, mmg syok kalau main tarik2 barang then masukkan jer dlm troli... lagi2 kalau g sesame kaum... mmg jahanam jdny.. yg sorang tukang mengampu, yg sorang lagi mudah tergoda... then mmg hanyut lh kan jwpnny...

Once bile sampai kat kaunter, mcm tak caye jer bile tgk harga yg tertera utk keseluruhan barangan yg di beli iaitu RM 417.00.. haaaa amek kau!!! dah lah time tu ari sabtu, dgn tak de plastiknya... mmg penuh lah troli d buatnya... nak tak nak, kene beli gak plastik Pak Cik Mydin sebanyak 7 helai yg besau2 tu... (nk jimat kononnya)..

Ekceli, aku nk share pasal satu multipurpose rack yg aku beli kat Mydin ari tu.. murah jer harganya... just RM 27... terdapat dlm pelbagai warna k... tp kene pasang sendirilh... alkisah aku pasang menatang ni sensorang dekat 2 jam tau... payah gak yer kalo org tak de skill ni wat keje... aku ni berlagak pandai kononny... tak tgk pun kertas yg dia bg... main blasah jer... dekat 6-7 kali gak aku dh pasang skru, then aku cabut balik... ade jer yg tak kene.. terbaliklah, sengetlah... ermmm... mmg penat aku di kerjakan ngan menatang ni... tp sgt berbaloi bile melihat hasilnya...

Menatang rack ni aku letak kat guest room coz tema bilik tu ialah pink & purle.. jom kite cuci mate tgk hasil air tangan aku yg berjam2 tu...



3 comments:

  1. cantiknya rak tu deknon. terpukau akak melihatnya. penimbang berat tu pun akak terpukau jgk. kalo akak jd guest kt bilik tu, mesti penimbang tu tensen. hikhik.. nsb baik dlm bilik kan, kalo kt luar? (akak terbayang hasanah dgn izz dok godam pasu & frame gmbr tuh) ^___^

    ReplyDelete
  2. Intan : Cantik mcm kau kn?? ngeh3x..

    Mak Izz : hehehehe... nanti sy beli penimbang yg ade suare tu yer.. so kompom penimbang tu tak tensen dh coz dia bersifat terus terang... ngeh3x...

    sy turut tersenyum bile teringat hasanah mkn potpuri... hehehehe..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™