Tuesday, September 20, 2011

..Di Atas Kekangan Itu..

Salam...

Ape khabar semua?? hope semuanya sht2 belaka...  Dh lame gak aku tak berkesempatan utk update blog ni... byk benda nk citer sbnrny, tp kekangan masa yg wat segala yg di rancang blum dpt utk di kongsikan bersama... utk makluman, tujuan blog sy di wujudkan adalah utk sy berkongsi cerita ceriti dan segala perasaan samada yg manis atau pahit sepanjang sy menjalani penghidupan di atas muka bumi Allah ini... segala cerita2 yg baik d jadikan tauladan dan yg buruk bersama-sama lah kita jadikan sempadan... tak salah kalau anda ingin menegur apa jua kesilapan yg pernah  sy lakukan, tp berkomunikasi lh dgn cara yg lebih berkesan... kalau anda d tempat sy, anda jg akan merasa benda yg sama...

BTW, lately aku agak bz ngan urusan sendiri... actually, aku rindu kat kengkwn aku... rs mcm nk g lepak lame2 n borak2 ngan diaorg... mesti byk cerita yg blh di kongsikan... tp bilakah kesempatan tersebut akan menjelma yer??? biar masa dan keadaan yg menentukan... Syawal pun dh hampir tiba di penghujungnya... byk lg umah sedare mare n kengkwn yg aku tak g berkunjung lg... hopefully aku dpt g tgk diaorg walaupun bkn dlm bulan raya... InsyaAllah... Buat kengkwn semua, aku doakan korang gembira menyambut Syawal kali ni...

Selain tu, aku pun rindu giler kat family aku... dh lame tak abiskan masa bersama... InsyaAllah, bln dpn kami akan luangkan masa bersama d suatu tmpt yg bakal di tentukan kelak... dh lame tak berkongsi cerita ngan diaorg... Raya ari tu pun dpt jumpe skjp jer... Tp, walau sesibuk mane pun aku, aku tetap mendoakan apa yg terbaik buat mereka...

1 more thing, wat masa ni hny satu dlm pkran aku... iaitu menanti kepulangan suami tersayang... tak sbr rasanya nk mulakan kehidupan baru... Moga kehidupan kami lepas ni lebih baik daripada kehidupan sebelumnya... InsyaAllah..


2 comments:

  1. rindu nk baca celoteh lea, nak ketawa dengan lawak2 mu. jangan sentap dik. sorg x suka, beribu yg suka. asam garam kehidupan... cpt update ye. buang kekangan tuh!

    ReplyDelete
  2. huhuhu.. thanks mak izz for ur support.. will update soon..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™