Tuesday, September 13, 2011

::Blogger Dtg Beraya::

Salam...

Arini dh masuk ari ke 15 di bulan Syawal... Kemeriahan raya masih terasa di sana sini.. Last weekend time lunch hour Mak Izz & Ummi Rayyan A.K.A. Ahli Kelab Pencinta Tegar FM dtg umah aku utk beraya... Excited sungguh nk jumpa mereka ni.... Keramah tamahan mereka ni membuatkan aku tak kekok utk melayan kehadiran mereka sekeluarga.. Ni first time aku jumpa Kak Rose tau.. Kecik molek jer orgny... Jauh berbeza benor kalau nk di bandingkan dgn aku n Mak Izz *__*

Sempena kedatangan mereka ke umah aku, makanya aku telah menyediakan menu special utk mereka iaitu :

Kuih Raya yg dh tentuny WAJIB...

Kuey teow goreng Parcel 5R4...

Steamboat hot & spicy...

Perjalanan utk beraya yg cukup panjang ari tu... Walaupun hanya di sekitar Putrajaya, tapi kami telah berjaya menghabiskan masa selama 8 jam, bermula dari jam 1.30 pm dan berakhir pada jam 9.30 pm utk gi beraya di 6 buah rumah.. yg aku kenal sorang jer iaitu Ibu Shifaa... selebihnya aku follow jer diaorg walaupun tak kenal... So now, ikatan silaturrahim yg baru telah dapat di jalinkan... Drpd aku duk umah sorang2 duk pk yg bkn2, ada baikny aku follow mereka dan keluarga mereka kan...

Finally, thanks again utk Family Mak Izz & Ummi Rayyan coz sudi singgah ke pondok buruk saya.. Lps ni jgn segan2 nk mai lg yer.. Al-maklumlah ofis dh dekat ni kan... so, jgn malu2 kalau perlukan rumah persinggahan nanti yer... Roger2 jer k... Ahaks!!!

Pic time ni tak snap pun.. tp aku akan copy paste bila Mak Izz & Umi Rayyan wat entry nanti... Tq in advance...

*** Aku gembira tatkala melihat org lain bahagia... Alangkah indah andai kebahagiaan itu blh di Bluetooth, di Infrared atau di MMS di mana2 waktu yg kita perlukan...

8 comments:

  1. hahah... ni mesti kes tak tahin sgt nk update entry special aidilfitri 2011. malangnya... malang masih lom menghapdet. sabor ye dik. insyaAllah esok malang lunaskan janji melayu. sodap bangat menu2 mu. plg x tahin yg HOT n SPICY tuh. mabelesssssssssssss... (buat bibirku merah dan tebal ala2 anjelina joling)

    ReplyDelete
  2. hahahaha... tau tak pe... publish jer mane yg ade dulu... its ok malang... take ur time..

    Bibir tuan umah pun dh mcm anjelina joling gak.. 2 hari berturut2 blasah steamboat..

    ReplyDelete
  3. HUHUHU... hari tu msg ko nk ajak mkn steamboat lh tu...

    ReplyDelete
  4. waaahhhh...menu peberet tu...boleh repeatan lagi x? untuk blogger lain seperti d'awsome dan sewaktu dengannya yg x hadir tempohari..haha...

    ReplyDelete
  5. blh jer kak.. roger awal k.. yg penting kene lbh dr 2 family.. hehehehe... blh mcm tu??

    ReplyDelete
  6. lebih dr 2 family? ok nk dtg kali ke-2 lah. ngehngeh....

    ReplyDelete
  7. hehehehe... sgt di alu2kn... ni dh leh wat reunion dh ni..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™