Thursday, September 29, 2011

..Hadiah Besday..

Salam...

Kalau masih ingat, time bln pose ari tu aku ade celebrate secara kecil2an sempena besday anak buah aku yg tomey yg diberi nama si Dania tu.. masa besday dia ari tu, aku just dpt belikan kek jer.. kelmarin, lps blk keje aku decide nk blk S.Alam... then br lah aku berkesempatan utk hand over hadiah yg telah aku belikan sempena besday dia tu... suke bebenor budak tecik tu bile dpt hadiah...

Bln Ogos yg lalu...

Once, bile aku bg hadiah kat bdk tecik ni, then time tu adik aku buat2lh pegang hadiah dia, pastu dia blh plak kate sambil menjeling "nanti nak shulik (curi) lh tu"... huhuhu... Nia2... semakin hari, semakin bijak budak ni berkata2... anyway, jom tgk ape jer yg aku belikan kat budak bertuah ni...

Majlis penyerahan...

Muke gedik posing kat meja n kerusi br...

Khusyuk menulis kat meja baru...

Lap top pink...

Back Berry... huhuhuhu....

Lps dpt jer lap top n BB, bdk bertuah ni pun ke hulur ke hilir bawak 2 menatang ni... Now, moh kite tgk gaya dan aksi business woman to be plak yer...





2 comments:

  1. kahkah.. lawak je dania ni. habislah pasni, kunjungan kami ke BL pasti menggugat iman izz dan hasanah. hehewwww... (get ready everibodi)

    ReplyDelete
  2. hehehehehe....tak pe, dh pesan dh ngan Nia, benda baik harus di kongsi bersama... ngeh3x..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™