Saturday, September 10, 2011

..Akan Ku Kenang..

Salam..

Dlm manis ada pahitnya, dlm suka ada dukanya, dlm pasang ada surutny, dlm terang ada gelapny... Aku sgt berkecil hati dan aku akan ingat sampai mati apa yg telah seorang Hamba Allah ni katakan pada aku.. Selagi nafas masih bersatu dgn jasad, segalany akan tersemat dlm memori aku... Ni lah yg di namakan kacang lupakan kulit... Madu yg aku beri, racun yg kau balas...

"Bkn aku yg nak, tp ko yg terhegeh2.. aku tak ingin pun"
"Aku cari ko sbb ko jer yg blh tlg aku"
"Ceritalah semuany... Jgn yg indah2 jer nk citer"

I'm really LOVE the words...

24 comments:

  1. Ayat..kuang hajaqq sungguh!
    kalau akak ni mungkin yg terakhir, bukan nak putuskan silaturahim..tapi jauhkan diri lebih baik dari orang macam ni..buat menambah dosa..buat sakitkan hati kita je..

    ReplyDelete
  2. itu yg sdg sy pikirkan kak.. nk di teruskan pun dh tak de gunany..

    ReplyDelete
  3. what the fish???!!! eh lea akak x smpt la nk memindah gmbr & menhapdet blog mlm td. abahnye dah lenguh kaki (drive tghari ke mlm) terpaksala bukak rumah urut sampai tukang urutnya terbungkang sama. haha.. apepun will update soon, sabor k.

    ReplyDelete
  4. The fish will be fried soon.. ngeh3x..

    dh agak dh... sy tunggu sampai kul 2am tau... draft dh siap... tinggal bubuh gmbr jer... hehehe... still sabar menanti skrg ni..

    ReplyDelete
  5. kyataan tetap kyataan..pa yg di dgr di tgk itulah yg nyata...tp jgn hya pndg slh silp yg lain..knpa dan mgapa semua ini berlaku..dri sakit di msa yg akn dtg baik sakit skrg...

    ReplyDelete
  6. kenyataan mmg tak blh d sangkal.. tp kan lbh baik kalau langsung tak skt.. knp perlu nk mengguris perasaan org.. best sgt ke??

    ReplyDelete
  7. jgn hnya pndg kslhan pd org lain...pdg dri sndri dan jgn pndg silpa dri org lain seolah2 kta ini dh cukup sempurna ke tok mceritakan slh silap org lain salah silap dri sndri di sorok??bagaimana pulak??jgn lupa walau kta punya harta punya kerja yg bgus kta punya hak tok myatakan slh silap org lain seolh2 kta dh cukup sempurna ????

    ReplyDelete
  8. teruskan niat dihati..lau xnk sakit terus

    ReplyDelete
  9. tak de manusia yg sempurna kat dunia ni.. termasuk u n me.. tp kita sering di beri peluang dan ruang utk mengubah diri.. kesilapan lampau harus di jadikan sempadan dan bkn batu loncatan tuk terus melakukan kesilapan yg sama..

    tak perlu tuk persoalkan bab kerja.. kerja yg bagus adalah rezki yg di kurniakan oleh Allah.. So u tak de hak nk katakan perkara tu.. apa yg penting, sumber rezeki adalah halal dan d bawa ke jln yg bnr bkn utk keseronokan sendiri..

    ReplyDelete
  10. dri cara berkata dh tau awk bgaimana orgnya...

    ReplyDelete
  11. if tahu itu rezeki yg allah bg y bkta spti kacang lupakan kulit lak???lau saya di tempat awk org dh kta kta yg terhengeh2 hidup mati balik pun xnk tgk muka dia lg malu tau..sdgkan dia kta dia xingin..

    ReplyDelete
  12. just org yg mengalami jer yg tau real situation.. so u ingat i nk ke tgk muka dia?? i know what i did..

    My dear, pinggan tak retak, nasi x dingin, org tak nak, i pun x hingin..

    ReplyDelete
  13. ehhhh apsal plak ni..Cian adik akak ni...
    akak mmg sokmo ketinggalan...cu citer skit.

    ReplyDelete
  14. hehehehe... tak de pape kak.. Peace yor!!

    ReplyDelete
  15. yes akn tgu pa selanjutnya..jgn hys pndsi berkta..buktikn..

    ReplyDelete
  16. kata mesti di kota.. just wait n see..

    ReplyDelete
  17. im waiting...kta jgn hya di mulut buktikan baru org percaya..

    ReplyDelete
  18. Same like u.. sama2 kita nantikan..

    ReplyDelete
  19. buat sprti kta member awk di ats...dri hati terus sakit..sprti kta awk kta mesti di kota

    ReplyDelete
  20. Something might be bothering you right now.. If you want to let it out here, fine, be my guest... But I refuse to be dragged into whatever issues that your having at the moment..

    ReplyDelete
  21. itulah jgn berani bkta sja tp hasilnya??tiada pa yg mggu

    ReplyDelete
  22. wah...serang kat sini ke..x besh la...jumpa 4 mata la baru besh!..boleh tarik2 ramboot..



    *__* si batu api berkata2...:)

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™