Friday, February 25, 2011

!!So Sad!!

Salam...

Tak nk cakap byk... cume nk meluahkan perasaan aku yg sdg kecelaruan skrg ni... msh memikirkan adakah benar keputusan yg bakal aku putuskan iaitu samada memilih :

ini...

atau yg ini...

*** Semoga Allah S.W.T. memudahkan perjalanan hidup kami.... InsyaAllah...

10 comments:

  1. Leaaa........

    Adakalanya kita terpaksa memilih satu..dan dalam pada tu terasa pedih melepaskan yang lainnya...fikir mana yang baik untuk jangkamasa panjang..yang terbaik untuk ko berdua...

    * Tengoklah perkembangan kontrak warga emas juga..:)

    ReplyDelete
  2. mmg pedih bagai di tusuk sembilu rs ny.... (wah, ayat tak hengattt!!!) mmg sedey sgt time ni... sungguh rumit utk memilih 1 antara 2...

    ReplyDelete
  3. Hidup ni penuh dugaan kan??..setiap orang dengan bahagian masing2..sabar la ye..sebab tu kalau tengok orang lain akak asik terfikir dan nak aje cakap kat teling diorang..
    (((((( bersyukur la oiii!!!)))))))

    ReplyDelete
  4. bile komi bercakap kat telinga org tu, lalu sy pun menyampuk... ((((Wei, kalo korang rase korang susah, ade lg org yg lbh susah tau!!!)))).... (ayat nk sdpkn ati sendiri gak ni...)

    ReplyDelete
  5. he he he..bukan sedapkan hati sendiri..tapi perlu supaya timbul kesedaran dan redha dengan ketentuan..bila redha..jiwa pun jadi lega...Allah maha mendegar dan mengetahwi apa yang ada dalam isi hati..bertawakalah dengan apa juga keputusan yang dibuat..insyallah keresahan/keraguan/kebimbangan pun akan hilang.

    ReplyDelete
  6. D.U.I.T. = Doa, Usaha, Ikhtiar, Tawakal... InsyaAllah, akan cube di praktikan semua tu... Moga sy menjadi org yg redha dgn segala ketentuanNya..

    ReplyDelete
  7. D.U.I.T...mata duitan tol lah!!!miaha ha ha

    ReplyDelete
  8. masih berkira2 n lum nmpk petunjuk lg... biar masa dan keadaan yg menentukan...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™