Tuesday, February 15, 2011

::Salam Maulidur Rasul::

Salam...

Ari ni cuti am di Malaysia... ade yg bangun pagi utk berarak sempena Maulidur Rasul... tak kurang hebatnya, ade gak yg amik kesempatan utk byr utang melepak di atas katil sampai mentari terik di ufuk timur... aku plak tergolong dalam kategori yg no. 2 yer.... hehehehe... arini tak de g mane2... duk kat umah... bertafakur jer... =)

Pg td di mulakan dgn antar saliah g keje... then srpn sambil layan Dania... pastu g pasar borong cr lauk... then blk main masak2... lps masak, mkn... then ZZZZzzzZZZ... sedar2 air menitik tepat kat muke.. ghupenya siling kat blk bcr... ujan lebat kat luar ghupenyer... punyer lah aku khusyuk bertafakur, sampai ujan lebat kat luar pun tak sedar... MasyaAllah...

Ptg, amik saliah blk keje... then duk mengadap lappy... ingat nk blk Putrajaya lps abis tgk citer Hani coz aku tak bwk baju utk g keje esk... sekali try bukak almari lama, ghupenyer still ade baju kurung yg ntah bile aku tinggalkan... amin... so tak yah lah blk Putrajaya mlm ni... yehaaa... esk kene mulakan tugas spt.  biasa.. mengadap warga emas sepanjang hari... aduyai... hopefully esk mud dia ok...


** Semoga kita dapat mempertingkatkan amalan
dr sehari ke sehari... Amin...

2 comments:

  1. balik dari pasar..tak g TAYEN ker?

    ReplyDelete
  2. tak g.. tu yg ade org pandang aku mcm nk mkn...kihkihkih... Sabo, sabo, sabo..

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™