Tuesday, February 1, 2011

~~Friendship Never Ends~~

Salam...

Weekend baru ni best friendz lame telah bertandang kat umah aku iaitu Zarith n Jijah (bkn bos aku yer)... Dh lame giler tak lepak same2... sejak kami abis diploma, hubungan dh semakin renggang... zarith further study, jijah bz ngan bisnes n aku bz ngan keje... kalo tak silap, rsnya dh hampir 4 tahun kami tak berjumpe... padahal semuanya ade kat area cni2 jer... mungkin d sebabkan oleh beberapa faktor yg telah mengguris perasaan kami tanpa di sedari, maka masing2 cuba utk menjauhkan diri... Tp Alhamdulillah... syukur ke hadrat Illahi coz hubungan yg pernah renggang sblm ni telah kembali bersatu... aku harap hubungan ni tak kan terpisah lg utk kesekian kalinya... Amin...

Aku rs hepi sgt bile diarog decide utk tido umah aku mlm minggu ari tu... so mlm tu kami g "ngeteh" kat kedai mamak yg penuh sesak kat presint 9 tu.... ghupenyer mlm tu ade bola... malu giler time nk masuk kedai coz ramai benor kaum adam... rs cam artis fofular pun ade coz bile time kami lalu jer, semua pandang... huhuhuhu... (prasan gler!!)... lps ngeteh, kami pun lepak ar kat jambatan dpn PICC sampai kul 2 pagi... time tu boraklh psl diri masing2 selame 4 tahun menyepikan diri... mcm2 perkara manis n pahit yg telah kami kongsikan... syukur sekali lagi coz masing2 telah memaafkan segala ketelanjuran yg telah berlaku sblm ni...

Lastly, aku nak ckp yg aku terlalu SAYANG kan korang dan aku tak nak hubungan ni putus utk kali ke-2!!! Friendship Never Ends!!!

Jijah n Zarith....

Khusyuk bertafakur.....

Jijah x senonoh bg kaki....

No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™