Tuesday, February 1, 2011

~~Ahmad Albab Wat Hal~~

Salam....

Malam ni pny kes mengingatkan aku kat satu sedutan dialog dlm filem Ahmad Albab arahan Allahyarham Tan Sri P.Ramlee yg mana ianya merujuk kpd Muka Pintu... mlm ni aku pny Ahmad Albab yakni merujuk kpd pintu kat toilet luar aku wat hal lah plak.... secara tak sengaja ianya telah terkunci... perasannya time adik ipar aku  nk msk bilik air... tendang pny tendang, still tak blh bukak... kami dh try jd Macgyver pun tak berhasil gak utk melihat Ahmad Albab tersebut terbukak  spt sediakala... pelbagai peralatan telah tewas di muka pintu Ahmad Albab spt pisau, garfu, sudu n kad telefon... memandangkan taktik yg kami berdua cuba praktikkan tak bape nk menjadi, so jln terbaik adelah esk, report jer kat maintanance... abis citer!!! sekian....

Ni lah Ahmad Albab yg aku maksudkan.....

No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™