Tuesday, February 15, 2011

~~7 Years Already~~

Salam...

Smlm, 14 Feb 2011, genaplah 7 tahun aku n hubby menyulam cheennttaa... hubungan cinta yg mula di tanam sejak tahun 2004, Alhamdulillah, telah termeterai dgn ikatan perkahwinan pada 21 Nov 2009... syukur kehadrat Illahi kerana cinta kami masih kuat bersatu... Perkahwinan Jarak Jauh @ PJJ tidak pernah mematahkan semangat kami utk mengekalkan cinta yg telah di semai dan di baja selama ini... mengenang balik saat2 manis 7 thn lps, rasa nk tergelak pun ade...

Hubby ajak declare as a couple pada mlm 14 Feb 2004... time tu aku tak bg jwpn lg... roomate aku kate, jgn bg ape2 jwpn... kalo nk tau ape jwpnny esk jumpe kat kafe... kalo aku pakai bj biru, tandany aku setuju... kalo aku pakai bj merah, makneny aku menolak... tp roomate aku kate, esk pakai bj kaler biru + merah... biar dia kompius.... kihkihkihkih... nakal tul time study dulu... tp yg tak blh blah, aku tak wat pun semua tu... glenyar sgt time tu... tak ikut pun nasihat yg roomate aku tu bg... tak sabo2 kononny, mlm tu gak aku reply sms kate "SETUJU"... glenyar sungguh aku ketika itu... =)

Smlm, sempena 14 Feb, ade sumone ni jumpe bos aku... then tak sangka plak dia bg aku n bos aku sum goodies sempena hari kekasih gamakny... yg aku tak blh blah, bos aku ghupenya suke kat bunga... aku ingat dia just ignore jer bunga sekuntum tu... ghupenya siap bwk blk n cium tak berenti2 sepanjang nk ke lif... hehehehehe... lawak tul... mesti dia tak pernah dpt roses sblm ni kot... tulah, sape suruh perangai mcm singa... kan org dh takut nk dkt... apetah lg nk bg bunga... hehehehe...

Anyway, hepi anniversary to me n hubby... "I LUV U SO MUCH B"... tak lupe juge, hepi belated besday 2 shikin yg menyambutny pada 13hb Feb yg lalu... selamat hari tua n slmt tmbh uban kin... =)

Ferrero & Cupcake...

I got 2...

*** Ikan di laut, asam di darat....
Dlm periuk, bikin muafakat =)

2 comments:

  1. HAppy Anniversary mummy....
    snyp2 dah 7 thn kiter bersama kan...
    mcm tak caya jer perkenalan n cinta kiter selama ni... ayg ingat plak yer saat2 awl perkenalan kiter tu...
    hehehe.. klakar kan bile diingat semula.
    mcm2 hal n ragam time tu kan...
    abg rindu sgt saat tu ayg...
    rasa mcm nak ulang smula saat2 indah tu...
    yg tak tahan tu siap berdating bawah lampu jalan...
    hehehe...MISS N love U SO MUCH MY WIFE....

    ReplyDelete
  2. B, luv u 2... of course mi ingat semua tu.. byk sgt kenangan manis kite dh lalui bersame kn?? InsyAllah, mi doakan agar cinta kita akan terus bahagia seperti yg kita rancang selama ni... amin...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™