Wednesday, July 17, 2013

~~Memanjakan Muka~~

As-salam..


Hari ni nk share pasal satu tempat facial yg aku rasa blh bg 4 bintang yg mana ianya terletak di Sepangnyol.. Dari segi harga, aku rasa sgt lah berbaloi coz aku bayar utk 5 kali treatment dgn harga RM350.. Aku amik 2 kali treatment, En. Asben pun 2 kali dan adik aku sekali.. Dah lah setiap kali treatment diaorg duk belai muka kitaorg sampai 2 - 3 jam... mmg sedap gler..  sampai berdengkur lah tdo dlm tu.. huhuhu..

Buat sesiapa yg tersesat di kawasan Sepangnyol, kalian boleh lah singgah ke Sense De Beaut yg terletak di shop lot berhampiran Pasar Awam Sungai Pelek.. Ianya di buka dari jam 10am hingga 7pm.. mereka juga punya cawangan lain yg terletak di Banting dan Bangi.. Tp diaorg kata lain tempat lain harga coz bergantung pada harga sewa kedai.. 

Dan yang menariknya kat sini, byk betul diskaun dia bg kat kita.. mcm2 tawaran boleh di pilih.. pilih lah mana suka.. masa last treatment ari tu kami di minta utk like fan page FB Sense D Beaut.. bile dh like, dia bg eye treatment secara percuma kepada kami.. best3x!

Tempat ni terletak di ruang atas..
  
Ruang menunggu..



Produk yang di gunakan.. Tp ape brandnya aku dh lupa... 


Aku amik satu bilik dua org.. konon2 blh sembang2 dgn En. Asben.. tp belum pape aku dh dgr dia dh berdengkur.. sampai ke sudah tak berborak.. 

Ada juga honey treatment..

Yang ni best.. Treatment guna coklat.. lepas abis treatment, kite blh makan coklat tu.. bunyi mcm best.. tapi tak tau bile mau cuba..


Ear Candles pun kami dpt percuma dgn amik pakej yg di tawarkan..

Jom try!

Add captio

6 comments:

  1. bestnye lahai g facial. seumo hidup akak x pernah g facial (walaupun ms nk kawen dulu). sbb tu muka hazab :(

    RM70 per session ok la harga dia, apatah lg di Sepangnyol kan. bkn senang nk dpt harga tu dlm matawang MYR :p

    dik, akak x khatam lg blog ko ni sejak akak menyepi. apa cer berat dh susut 12kg. ni yg rasa nk meroyan ni. plz help me.

    dari,
    obese gurl T--T

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe.. tapi kulit akak dh mulus, tulus & fulus.. so tak yah wat facial pun tak pe..

      Betul! skrg semuanya mahal! tu kire murahlah..

      Hehehehe.. tak lah byk mana turunnya kak.. Saya ada target utk trn lagi.. kalau dh capai target nanti br sy stori mori yer.. saboooo...

      Delete
  2. 12kg byk ok!!!! org cm kita bkn mudah nk mengikis lemak2 tepu yg dh berjaman menempek kt badan ni. ala... share la cpt. akak pun nk turun 12kg gak. plz email me nuradha@inform.gov.my

    akak tunggu..............


    dari,
    nak turun more than 12kg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun nak gak lea tips ko kurangkan berat. email aku fawzidah85@yahoo.com, aku tunggu ko wassap xde pun. huhuhu.. (ogy)

      Delete
    2. kehkehkeh..

      Sori gee lupe nak save no ari tu.. meh lah bg emel ko.. blh aku cc pada kak adha sekali.. senang, sekali cerita jer.. hehehehe

      Delete
    3. Eh, ade dh ko bg rupanya.. hahahaha.. sori gee tak perasan.. ok2, aku email..

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™