Showing posts with label Anniversary. Show all posts
Showing posts with label Anniversary. Show all posts

Thursday, November 21, 2013

::21hb November::

As-salam...

Anniversary Wishes 

Alhamdulillah kami masih utuh bersama utk tahun yang keempat.. Betapa bersyukurnya aku tak dapat di gambarkan bila di jodohkan dengan org yg kita sayang dan cintai dan dapat hidup bersama dengannya dan InshaAllah akan berkekalan hingga ke Jannah hendaknya.. Amin.. Hari ni genap 4 tahun kami mendirikan rumah tangga..

Bak kata org, lautan mana yang tidak bergelora dan lidah mana yang tak pernah di gigit gigi.. begitu juga dengan kehidupan berumah tangga.. walauapapun dugaan yang mendatang, InshaAllah kami cuba mengharunginya bersama.. Itu janji kami utk meneruskan kehidupan yang ada kalanya di atas dan adakalanya di bawah bersama-sama.. 

Kebahagiaan yang aku kecapi hingga ke hari ini tak dapat di gambarkan dengan kata2.. suami, rasanya kau lebih mengetahui apa yang tersurat dan tersirat dalam hati isteri mu ini.. Bersama2lah kita buang sejauh2nya yang keruh dan cedok sebanyak2nya perkara yang jernih demi masa depan kita bersama.. I luv U so much dear.. and again, "Hepi 4th Wedding Anniversary"...


Honeymoon


Ok, abis dah ayat jiwang karat... masuk bab lain plak.. huhuhu.. sempena Wedding Anniversary kali ni, kami plan utk merehatkan badan dan minda di Lexis, PD.. Kami gi ari Ahad lepas dan check out ari Senin.. seronok gler bila dapat cuti tanpa diganggu dgn hal kerja.. dan kebetulan boss tak de kat Malaysia.. sesungguhnya quality time itu adalah satu nikmat yang tak dapat di dustakan..










Dinner

Kalau ikut plan asalnya, ingat nak gi dinner kat luar.. tapi bila fikir2 balik, aku rasa better aku penuhkan perut suami aku dgn air tangan aku sendiri.. so aku tanya En. Asben apa dia nak makan.. Dia juz request udang dan aku tau dia suka gler makan ikan stim limau kat Tom Yam Kung Presint 15 tu.. last week selang sehari kami makan kat ctu semata nak order ikan stim limau.. so last night I tried my best to make him happy and enjoy our dinner..

Our dinner last night..
Resepi akan di kongsikan kemudian.. :)

I : Bang, Anniversary kita nanti abg nak kek apa? ayg ingat nak wat kek..
S : Tak yah lah.. abg tak bape suka makan kek..
I : Alaaa.. tak bestlah..
S : Baik ayg buat apam.. apam mcm dolu2 tu.. yg makan dgn kelapa..
I : Wah.. old school gler abg ni.. ok2.. nanti ayg cuba wat..

Maka hasil kukusan malam tadi...
*_____*



******************************

Oh ye, terima kasih buat my bff yg bagi mixer as a besday present..
Telah aku rasmikan ia malam td..

Add caption

Wednesday, November 21, 2012

~~Hepi 3rd Anniversary~~

Tanggal 21 Nov 2009, adalah tarikh keramat yang tak kan dapat di lupakan sampai bile2.. Alhamdulillah, syukur kepada yang maha esa kerana takdir telah menemukan kami 8 tahun yg lalu.. aku bersyukur dgn ketentuan ini.. Terima kasih juga kepada kedua ibu bapa di kedua2 belah pihak yg merestui hubungan ini.. diam tak diam, dah masuk tahun ketiga kami melayarai bahtera perkahwinan ini..

Setiap apa yg berlaku dlm rumah tangga secara sengaja atau tidak telah membuatkan kami lebih matang untuk mengharungi kehidupan di hari mendatang.. terima kasih suami di atas setiap teguran, nasihat dan tunjuk ajar yg sukar utk isteri mu ini peroleh di luar sana..

Alhamdulillah, ayg bersyukur dgn keluarga bahagia yg kita ada sekarang ni bang.. walaupun masih berdua, tp kita sentiasa di kelilingi dgn ahli keluarga yang sgt2 memberi keterujaan utk kita meneruskan hidup.. begitu juga dgn kwn2.. Alhamdulillah.. ini lah kurniaan terhebat daripadaNya...

Semalam petang blk awal ckit sbb nk main masak2 kat dapur.. dgn di bantu bibik, maka hidangan yg tersedia mlm td, adalah...

Ketam bercili n sayur campur..

Hepi 3rd anniversary for us..

Hadiah kami untuk ulangtahun ke-3..
Passport?? ^__^
Yup! kami nk g vacation.. tak sabarnya nk tunggu  bln dpn...



Monday, November 21, 2011

~~Hepi 2nd Anniversary~~

Salam....

Alhamdulillah, hari ni genap masuk 2 tahun usia perkahwinan kami... walaupun br setahun jagung hdp di alam rumahtangga, tapi kami bersyukur kerana telah di pertemukan jodoh dan di beri peluang utk mengharungi suka duka kehidupan berumah tangga yg bkn senang utk di lalui oleh semua para isteri dan suami di muka bumi ni...

Buat my asben Mohd Azraei Bin Azemi, I love u so much dear... Terima kasih kerana sudi menjadi peneman hidup ayg... syg, walau apa pun dugaan yg dtg menimpa kita, ayg harap kite berdua akan kekal bersatu untuk menempuhinya... Mmg tak mudah untuk mengharungi hdp ini seorang diri... dan bukan mudah untuk kita menangkis segala perkara yg tak diduga dlm hdp ni... percayalah, apa yg berlaku ni pasti ada hikmahnya... kita merancang, dan Allah S.W.T. juga merancang... tp perancangan Allah S.W.T. itu adalah yg sebaik2nya...

Anyway, kali ni pny anniversary kami celebrate ala kadar jer coz kekangan masa membuatkan segala2nya tidak dapat di lakukan dengan sempurna... mana taknya, aku br tau semalam yg aku kene g U.A.E. malam ni... asben aku plak kene g kursus esok pagi... so, mmg kelam kelibut kami di buatnya... Dgn masa yg ada, smlm kami just habiskan masa berdua dgn menonton Teater Badai Semalam yg best giler kat Istana Budaya, jln2 sekitar Putrajaya n dinner kat Bangi... walaupun tak seindah spt yang di rancang, tp aku bersyukur kerana kami masih diberi kesempatan utk bersama2 menghabiskan waktu berdua...







From me to hubby...

From hubby to me...



Again, hepi anniversary to us... ^___^

Wednesday, November 24, 2010

~~Hepi 1st Anniversary~~

Salam....

Quiet not Quiet (diam tak diam), Alhamdulillah.....setahun sudah usia perkahwinan aku dengan suami tersayang bernama Mohd Azraei Bin Azemi, No. I/C 850629...... wah, complete gtu....huhuhu.... Tarikh keramat 21 Nov. 2009 telah menyatukan 2 ati berulam jantung yg telah menyulam cinta selama 5 tahun, bertunang selama 10 bulan n InsyaAllah akan bahagia selama-lamanya di dunia mahupun akhirat...Amin....

Errrmmmm......Rasa nk tergelak pun ade bile teringat zaman mude2 dulu...time aku ngorat my asben.... hehehehehe.... ntah pape ntah aku ni.... terbalik plak....mujur aku tak bg bunga kat laki aku time tu... Thanks syg 4 the all sweet momento.... still ingat lg tak tarikh kita lapor diri n time orientasi??? huhuhuhuhu.....

Dh jadi asam garam dlm mengharungi kehidupan kat dunia ni...ade yg manis, ade yg pahit... bile teringat kisah time berduka lara, rs cam nak menitik air mate ni.... dah mcm2 kita lalui kn bang?? Thanks coz jd super hero dlm idup ayg suatu ketika dulu... Dari ctu lah yg di katekan dari mate, trn ke hati... Syukur ke hadrat Allah, kite tak pernah putus asa utk meneruskan hubungan ni..... pelbagai dugaan telah kita harungi bersama dari sejak couple, tunang n sampai lah ke saat ini... Mudah2an semua coobaaannn ni akan mematangkan kita dlm mengharungi waktu2 sukar yg akan datang....insyaAllah....

Last saturday, kami celebrate our 1st anniversay kat Sepang Gold Coast... Candle light dinner berdua... berbunga2 cinta perasaan time tu... tp kami tak sempat nak tgk sunset together coz maghrib cpt skrg kn... syg sgt terlepas waktu tu.... Pape pun, kami enjoy dgn dinner pd mlm tu n the best hospitality yg tlh di berikan oleh staff Sepang Gold Coast especially Mr Mahadir... Huhuhuhu...  Mlm 2 ade 5 couple yg candle light dinner gak...maybe anniversary or besday diaorg kot... semua chinese...kami jer malay...huhuhuhu... Anyway, thanks a lot 2 my hubby 4 the cute ring..... i likeeeeeee.....

Ni a few pic yg sempat di snap :

Welcome....

Pertukaran Hadiah....

Senyum.....

Our menu...

Muke Puas Ati....

Hepi....

Enjoy, Not Spoil...


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™