Tuesday, December 7, 2010

:: Takdir Hdp ::

Salam...

Sumtimes aku rasa cam ralat sgt ngan hidup ni...

* Bile aku berkasar = Org kata aku kurang ajar..
* Bile aku berlembut = Org pijak kepala aku...
* Bile aku bersabar = Kesabaran ku di uji....
* Bile aku membebel = Katanya aku merepek....
* Bile aku bg peluang = Peluang yg ada di sia2kan..
* Bile aku senyap = Org amik kesempatan...
* Bile aku cb b'suara = Tak de sape endah kan...
* Bile aku berduit = Ramai yg datang dekat...
* Bile aku susah = Xde bantuan yg dtg...
* Bile aku cube membantu = Buat2 jual mhl...
* Bile kemafaan tlh b'tandang = Kesilapan yg sama ttp d lakukan...
* Bile aku derita = Tak de sape amik tau.. 
* Bile aku berkecil hati = Aku di hukum..
* Bile aku bersedih = No body care!!

*** Salah kah aku utk menuntut hak yg sememangnya aku layak??


4 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™