Wednesday, December 15, 2010

!!Nervous!!

Salam...

Semakin dekat dgn harinya, semakin berdebar aku di buatnya... Byk benda yg aku tak prepare lg... time kat opis, mcm biaselah... mmg bz memanjang... buku pun tak beli lg... yg sempat hanya lah aku dapat print doa2 yang wajib utk di baca time kat sana nanti... InsyaAllah, ptg ni by hook or by crook aku nak g alamanda untuk cari gak buku tu...

Alhamdulillah, at least aku lega ckit bile dgr smlm Cik Nurul kate yg dia dah call JAKIM utk aku ngan dia g sane 4 attend short course yg di buat hanya dlm masa 3-4 hours jer... nsb baik ade alternatif mcm tu, kalo tak, terkontang kanting lah aku... dtg ke tanah suci hanya untuk pasang niat jer... alahai... jahil nya lah aku... Alhamdulillah, thank you Allah coz memudahkan urusan untuk aku ke sana...


*** Byk doa yg akan ku pohon di sana kelak... Moga doa ku d makbulkan... InsyaAllah...

12 comments:

  1. Jangan lupa doa-doakan untuk Kak Sue sama yer. Semoga cepat mendapat jodoh. Amin. Sesekali terasa gatal nak kahwin ni....

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Doakan smoga auntie lea..cpt dpt baby yg cute miut mcm mamanya..insyaAllah d permudahkan..amin2

    ReplyDelete
  4. Amna : Amin... mudah2an... amna pun doakan cik le'a gak tau...

    k.tip: jomlah kita wat rombongan cik kiah..

    ReplyDelete
  5. le'a: nnti bw balik jejaka arab yg ensome buat k.sue

    ReplyDelete
  6. jejaka arab??? dh ade stok dah kat cni... k.sue jer nak ke tak... Kalo kawin ngan dia, leh dpt datin... Datuk wan ahmad shihab... hehehehe

    ReplyDelete
  7. Uish tak sanggup Den. Tang mulutpun tak terlawan. Lagipun mana sekufu dengan dia. Pak cik tu pun taste dia tinggi, mana nak pandang kita.

    ReplyDelete
  8. hehehehe...blum cube blum tau kak sue... kot lah diam2 dia ade ati gak ngan kak sue...

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah ader gak short course sblm gi sana kan.. jgn lupa doaka utk abg k...

    ReplyDelete
  10. wajib!!! mmg nak doa khas utk abg....

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™