Friday, December 24, 2010

!!Serius Shit 4 u!!!

Salam...

Dah lame dah aku simpan benda ni.. kali ni aku mmg dah tak blh tahan dah... kurang ajar+sial+bangsat+babi punyer manusia!!! selama ni aku diam, ko pijak kepala aku!!! name jer budak sekolah agama, tp perangai lebih memalukan daripada bdk yg tak pernah sekolah!!! dah byk kali buat benda yg memalukan... kalau takde kaitan ngan aku, aku leh terima lagi... kalau manusia tu ade dpn aku, mmg dah lame aku terajang!!!

Aku pelik betul.. ntah ape lg yg dia nak ntah... ingat ko tu bagus sgt ke??? perangai mcm sial!!! payah nak ajar manusia yg tak pernah bersyukur ni!!! tak sedar diri btul... aku tak pernah berkire selama ni pd kau... tp ni blsan ko pada aku??? terima kasih yer ****** & **** ni lah yg dinamakan madu yg diberi, tuba yg di balas...

Walaupun aku perempuan, tp aku masih tau menjaga batas... aku rs sedih dgn manusia yg dah tak kenal erti halal haram ni...  tak takut ke dgn balasan tuhan??? kat dunia ni dh mcm2 azab Allah turunkan... tak kan tu pun msh tak nmpk lg??? knp nafsu perlu di salurkan ke jalan yg salah????? bangang btul!!!! wei, otak tak de ke???

*** Semoga Allah memberi balasan yang setimpal buat korang!!! Allahu Akbar!!! Allahu Akbar!!


5 comments:

  1. Naper ni Le'a...ko buat akak takut la..

    ReplyDelete
  2. dh naik antu dah ni... mmg dh thp ilang sbr dah...

    ReplyDelete
  3. akak bukan takut ngan mu la..takut ngan kes mu nih...fobia!

    ReplyDelete
  4. hehehehe... komi tau ke the real story???

    ReplyDelete
  5. x tau..tapi agak2 je...semalam akak datang mu x story pun..x nak share x pe ah.. (..mewajook...hu hu):P.

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™