Tuesday, March 15, 2011

::Putrajaya -> Muar -> Kota Damansara -> Putrajaya::

Salam...

Perggghhhh!!! Bc title jer dh memenatkan... brt mate membace, brt lg tulang 4 kerat yg melaluinya... kesian kami.... 24 jam kene keje... dh tak de life dh... org kate keje gamen ni rileks... keje 8-5 jer... tp kami... ermm... haraammmmm!!!!

Jadual di mulakan pd waktu pg kira2 jam 11.30 pg... kami bertolak dr Putrajaya ke Muar sebanyak 3 kete utk attend wedding Hidayah (Bodyguard Kak Besah)... Sampai Muar dlm kul 1.30pm.. time tu pengantin tgh bersanding... Lawa tul pengantin... tp kalo tak jd pengantin pun mmg lawa orgny... anyway, congratz 2 dayah & Fizi...

Journey to the south kali ni mmg byk tul cabarannya... sblm, semasa n selepas pegi mmg kecoh di buatny... ni semua gare2 bos aku... payah tul kalau terikat ngan protokol ni... gi mane2 asyik menjage double standard jer... rimas gua beb!!!!

Time mkn kat umah pengantin, bos aku ajak blk ngan dia.. kateny aku kene ikut g umah dia.... ade keje yg dia nk bg... eeeiiii!!! ntah pape ntah... mcm dh tak de esk bg mu... then blk dr umah dia, kene msk opis plak utk hand over keje... ntah pape ntah... tensen tul gua!!!

Kesimpulanny, aku just nk bgtau... "Ari Minggu Ku Telah Di Nodai!!!"

Sekian.

My Colleagues

Yg bj oren ni lh BOS aku!!!

Kaler tema same ngan kenduri kawin aku dulu...

Banner gambo pengantin... tomey...

Ni lah raja sehariny...

*** Ni jer pic yg sempat di snap...
Mud utk snap pic dh terbang di bwk angin kus2....

 

4 comments:

  1. 1)tok Jah: sblm g kenduri pun ada briefing gak..hu hu hu

    2)tomey dayah..ni misti ada acara jalan 'bawah pedang' ni kan...

    ReplyDelete
  2. 1) Briefing adelah acara wajib walau d mane sajer berade... huhuhuhu

    2) bwh pdg tak tau ade ke tak... tak sempat tgk... ape yg penting, ati ni terase bagai di tusuk2 dgn pedang... =)

    ReplyDelete
  3. ahe he he he....bila tengok jah ni..semakin kecccik je kan???

    ReplyDelete
  4. tau tak pe... kecik beso, kecik beso jer...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™