Tuesday, March 8, 2011

::Motivate::

Salam...

Laaa ni aku rs down yg teramat sgt... so, aku perlu motivate diri aku sebaik mungkin... Walaupun br lps bercuti, tp hati msh belum tenang sepenuhny... byk perkara yg masih berlegar di benak fikiran... sgt serabut... dgn perangai manusia sejagat, dgn prob yg tak selesai, di tambah lagi dgn prob baru... errrrmmm... sgt memenatkan utk mengharungi semua ni...

Aku harus tabahkan hati utk teruskan kehidupan ni...  Aku perlu sentiasa ingat pesan insan2 tersayang di sekeliling iaitu :

* Dekat kan diri dgn Allah..
* Restu ibu bapa itu perlu....
* Bersederhana dlm menjalani kehidupan..
* Jgn sentiasa pandang ke ats, jenguk2 org di bawah..

Selain tu ni adelah aditional advice dr aku utk aku...

* Jgn sesekali memandang rendah pd org lain..
* B ur self Le'a!!!
* Hormat pd org sekeliling...
* Bile kite rase kite ssh, ingat!! ade lg org yg lbh susah dr kite..

3 comments:

  1. Sentiasa bermuhasabah diri..insya Allah..akan dimakbulkan segalanya..yg penting sentiasa berdoa..LIFE IS FRAGILE, HANDLE WITH PRAY...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™