Tuesday, March 29, 2011

!!Hangin 1 Bdn!!

Salam...

Hangin aku dh mule naik... kalau aku tak luahkan dlm ni, aku takut aku blh di serang barah otak!!! aku dh penat melayan karenah manusia yg tak pernah bersyukur ni... asyik2 nk menipu jer keje ny... slalu sgt bagi alasan tak logik... Suke sgt berdolak dalih... haloooo, aku tak bute n pekak lg tau... ko ingat aku tak blh bc ke semua permainan ko tu!!!

Aku dh penat asyik jd org tengah dlm semua hal... dh byk kali aku duk cover ko tau... at last, aku gak yg kene mrh ngan bos!!! plz lh beb... kalau time keje, wat care bekeje... bkn tak blh nk mengular, tp tlg tgk keadaan sekeliling dulu k!!!!! bile d tegur, blh plak ckp mulut aku bau belacan!!! biar mulut mcm belacan wei, janji hati tak sehitam belacan!!!


6 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™