Thursday, March 31, 2011

::Netball::

Salam...

Ari sabtu lps aku ade game netball antara JPM... setelah undian di buat, our team telah tercalon dlm kumpulan A iaitu kami akan berdepan dgn SPA (Juara Bertahan) dan Audit Negara.... as usuall, kami hanya menang sorak jer... tapi tak pe, jerit perih tu semua akan kami jadikan pengalaman... aku akur dengan kekalahan ni coz aku tak pernah turun training dlm tahun ni... tetibe jer pagi sabtu tu dtg terus main... naik kejang urat2 keting aku d buatnya...

First game kami di jadikan hidangan mudah ke atas SPA... kami telah di belasah 13-2... pergghhh!!! dasat beb.... 2nd game kami di belasah lagi oleh Audit Negara plak... kali ni ok ckit lah, 8-4... ape blh wat kn... tp kan, dlm game ni kami bukan kalah tau, tp sengaja bg diarog menang... kesian diaorg... dh beriya2 dtg ngan coach... kang kalau kalah, malu jer diaorg... (ayat menyedapkan ati ni)... ngeh3x...

Lps abis game, cik gibam ajak g alamanda... dia blanje kami makan kat the chicken rice shop "bukan sekadar nasi ayam".... lps mkn dia ajak g main boling plak... sementara tunggu name di panggil, kami menghiburkan hati kat tmpt game dpn boling tu... time tu mmg perangai sengal2 ubi masing2 kluar... ade yg main daytona, music dancing, main basketball n aku plak  main photo Y2K (cari perbezaan gmbr)...  aku mmg peminat tegar game ni.... bile name di panggil, kami pun g lh main boling.... tak sangkap plak cik gibam register utk 2 game... mmg bale time tu!!! penat + ngantuk = nk tercabut otot rsny..... papepun, Alhamdulillah, selesai dah semua....

PA JPM VS SPRM....

SPA VS Audit...

Ours...

Time pilih menu....

Chicken roasted menjadi pilihan aku....

Luv sbb org blanje...

Minah 2 ekor ni mencube nasib menari....

Khusyuk main Y2K photo...

Muke hepi walaupun penat...

Gaya mcm pro, tp hancur hakikatny... =) 


No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™