Tuesday, March 8, 2011

~~Congratz 2 Duan & Wife~~

Salam....

Musim mengawan telah kembali lg... thn ni br mencecah bulan ketiga... tp jemputan kawin tak putus2 aku terima... thats y aku klasifikasikan sbg musim mengawan telah tiba... hehehehe... gurau jer... pendek kate seru dh sampai... sbnrnya entri ni patut di taip pd 2 minggu yg lps... tp memandangkan kebzan yg telah melanda hidup aku semenjak dua menjak ni, so entri ni telah lewat di post kn...

Ekceli, pengantin lelaki a.k.a. suspek utama dlm entri kali ni adelah member opis aku... suspek juga merupakan org yg bertanggungjwb dlm memastikan aku mendapat hadiah kawin a.k.a. hadiah anniversary iaitu mesin basuh aku yg msh tersimpan rapi dlm stor... (syg nk pakai... tunggu yg lame jahanam dulu)...

Majlis perkahwinan telah berlangsung pada 28hb Februari yg lalu bertempat di Wisma PKPS, Shah Alam... Majlis sgt meriah pada hari tu... almaklumlah, dpt sentuhan Pak Engku a.k.a. Kuzie Katering... mauny tak tip top... tema majlis pd hari tersebut ialah turquoise vs putih...

Habis jer majlis, aku n delegasi yg lain telah memanjangkan langkah utk ke blok sebelah iaitu Plaza Alam Sentral @ PAS... jln pny jln, cuci mate pny cuci... masing2 blk dgn menjinjit beg plastik... tiada yg terkecuali utk membeli belah pada hari tu yer... tak pasal2, rabak duit mak nyah... Tp aku hepi coz bj raya aku n hubby dh settle... tinggal antar kedai jer utk jahit... Anyway, slmt pengantin baru to duan n wife... semoga perkahwinan kali ni membawa 1001 kebahagiaan dlm hidup kalian... amin...

Kad Jemputan...

Suspek paling bz dlm weeding ni...

Pelamin sgt cntk..

Lauk pauk yg mmg terbaeekkk...

Artis jemputan...

Fresh flower...

Pengantin tgh mkn biadap... eh, beradab... =)

No comments:

Post a Comment


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™