Monday, September 23, 2013

~~Konsert Lantera Timur~~

As-salam..


Salam pagi Senin.. Sihat semua? Alhamdulillah aku sihat walafiat.. (tgk badan pun tau sihat kan?) Hari ni tiada istilah blues dalam hidup aku sbb semangat berkobar2 ni.. almaklumlah mlm ni aku nak terbang dah utk bercuti.. auuwwmmm.. 




Anyway, malam tadi aku dan BFF gi Istana Budaya utk tengok Konsert Lantera Timur by Mak Iti.. Tiket ni ada org bagi.. tu yg aku pergi.. kalau beli, mmg hareeemm lah nak gi kan.. Laki aku di ajak pergi, awal2 dia dh tolak.. rupanya bila sampai sana br aku faham knp laki aku tak nak gi.. sbb kebanyakkan yg pergi adalah lelaki metroseksual.. :) Kuat instinct laki aku rupanya.. kehkehkehkeh..

Inilah kami berempat..

Ni tetamu VVVIP kami.. tunggu kak zam n asben dtg mmg buat kami berjanggut berjambang.. chooii sgt tau.. papepun, kak zam memang cun! :)


Seri Paduka Baginda Permaisuri Agong as a guest of honour..

Mak Iti kata dia buat konsert ni sebab dh lama dia pasang niat nak wat Konsert berunsurkan Kebudayaan dan irama tradisional... So now dream come true.. Dah nama pun Konsert Lantera Timur, so jgn haraplah kan mak iti nak nyanyi lagu Aku Cinta Padamu, Jerat Percintaan, Muara Hati dan bagai2... tp kan, ada masa lawak gak mak iti ni.. dan yg paling penting, mak iti comey weiii... 

Pendapat aku, persembahan2 sampingan pun byk membantu konsert ni.. lawak tul ada sesetengah persembahan tu.. dan dah ujung2, aku sempat membuta sebab ngantuk sangat wei.. x leh tahan.. sape nak gi tgk mak iti, masih ada masa lg coz esk last show dia.. Kesian mak iti sampai tak de suara buat konsert pny pasal..

Papepun, aku lebih teruja jumpa mamat ni daripada Mak Iti..
*___*

Aku : Hai Hatta! blh amik gambar sama2?
Hatta : of coz!
Aku : Anyway, u ingat lg tak kita pernah jumpa masa wedding Nurul kat Perbadanan Putrajaya ari tu..
Hatta : ye ye.. of coz I ingat..
Aku : Pandai Hatta jg hati I ok! (berkata dalam hati)

Nukilan khas buat Hatta Dolmat..

Hatta, walaupun I tak beli baju2 U, tapi i sgt mengagumi setiap hasil kerja U.. tulah sape suruh u tak wat baju ready made size2 special mcm I ni.. nak tempah khas tak mampu plak.. so memadailah I amik gambar dgn u jer.. dah 2 keping dah tau gambar U ada kat simpanan I... I like U very much okay... :)

*** kalau laki aku baca ni, kompom muntah darah 7 hari 7 malam!


Add caption

2 comments:

  1. bestnya dapat pergi konsert siti. saya antara peminat dia. tapi masih tak berkesempatan nak g tengok siti nyanyi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Eira! thanks sudi singgah sini..

      Takpe inshaAllah lps ni mesti ada ruang dan peluang..

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™