Monday, September 30, 2013

~~I'm Back~~

As-salam..

Alhamdulillah selamat dah kami pulang ke tanah air pada hari Jumaat lepas.. mcm2 pengalaman dapat di collect sepanjang percutian 4 hari 4 malam di Bandung.. nanti2 lah yer aku cerita pasal tempat2 menarik dan tips2 sepanjang berada di sana coz apalah makna cerita tanpa gambar kan? banyak sgt gambar yg dh di ambil.. so nk kena compile n select mana yg bersesuaian dulu..

Ekceli, kali ni punya trip aku pergi dgn my BFF, En. Asben, my bapak dan sepatutnya adik aku.. tp takdir menentukan yg dia tak dpt join kami coz ari kedua kami kat sana dia kena menempuh 1st paper utk final exam semester ni.. TAPI, walaupun dia tak de, aku rasa sama jer mcm dia ada.. kirim itulah, inilah.. botak kakak ko ni tau tak!

Anyway, hari ni juz nak share hasil rembatan aku dan En. Asben sepanjang berada di Bandung.. rabak weiiii poket kami.. aduyai.. tapi berbaloi! ni lah padahnya kalau laki bini suka shopping! *____* kengkonon masa kat Malaysia memasing berlagak keluar dialog mcm ni, "Tak de apa sgt nk beli kot erk time kat sana nanti.. cuci2 mata jer.." sekali dh sampai sana, hambeekkk ko! kejenya gi money changer jer..hahahahaha... pening pak supir..

Kain Pasang & telekung..

Jeans & T-Shirt..

T-Shirt & FM Hard Rock...

Kasut & Handbag..

Jajan2..

For kids..

Bila aku share sebahagian picture di atas dgn kengkwn, diaorg reply "ko ni nk meniaga ke apa?" kehkehkeh..

Ok, tu jer nak cerita.. buat kengkwn yg tak dpt ole2 dari kami, mintak maaf byk2 yer.. budget tak cukup.. o___o dan kepada sesiapa yg dh dapat souvenir, sori jugak coz itu jer yg termampu di beri dan di kongsikan.. di harapkan kalian menyukainya.. bye!

Add caption

2 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™