Tuesday, May 22, 2012

~~Jenjln Gi Ikea~~

Salam...

Lately, kaki aku rs skt yg teramat sgt... mungkin di sebabkan penat berjalan gamaknya... langkah ke sana ke sini di atur kemas demi utk memenuhi segala keinginan... ^___^  Last week, aku amik cuti n sesaje glenyar nak cuci mate kat IKEA bersama ofismate yg lain... lame dh rasanya tak menjejakkan kaki ke sini... bukan ada apa sgt pun yg aku nk beli kat sini... tp bile dpt cuci mata, mmg rasa seronok giler... tak sedar pun 3 jam lebih berjalan kat dlm tu... sedar2 kaki dh sakit... huhuhu...

Welcome....

Aku terjatuh cinta dgn kaler purple sofa tu...

Dapur idaman yg x mungkin akan di peroleh...

Warna tema umah aku skrg...

Hasil rembatan...

Meat ball ikea sgt mengiurkan...
**Gambar suspek terpaksa di edit bg mengelakkan kekantoian...
^____^


4 comments:

  1. wah..lame jugak x g ikea ni...

    aza...byk sgt berjln dan berdiri kot..tu yg kaki cpt penat...take a rest:)

    ReplyDelete
  2. Ikea ni bape lame kite tak gi pun keadaan dia tetap sama kan Ann?

    Betul tu Ann... Byk sgt kaki ni merayap... tu yg cpt penat n sakit... anyway, TQ...

    ReplyDelete
  3. tul2 sedap ke meat ball 2?? hurmm

    ReplyDelete
  4. ni yg aku mls citer bab makanan ngan mak buyung ni... kang ngidam payah plak... ngeh3x...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™