Tuesday, May 15, 2012

~~Hari2, Hari Ibu~~

Salam....

Ari Ahad lepas Hari Ibu?? eh, kan hari2 Hari Ibu... btul tak?? Anyway, Ahad baru ni aku, Dania n salia gi Carefour Bukit Rimau utk beli groceries ckit... time dh abis bayar kat kaunter, tetibe aku dpt sekuntum mawar merah.... then bdk cashier tu cakap "Selamat Hari Ibu Kak"... aku pun ckplah "terima kasih"... si Salia time tu dh gelak2 kn aku... ok fine!! Dania kan mmg dh nmpk mcm anak aku... masa kecik dia pun, aku pergi carefour yg sama, time tu Nia msh duk dlm stroller lg.. ade beberapa org yg ramah-tamah telah menegur aku... "tembam ny anak akak... bape bulan ni?" aku dgn konfidenny jawab... "ala baru 5 bulan... Dia ni byk minum susu... tu yg sihat"... ^___^ see... ciri2 seorang ibu tu mmg dh terserlah kat aku k... cuma masanya jer belum tibe lagi... hehehehe...

Hasil rembatan...

Cap ibu dan anak...

sibuk gak nk interframe..

Anyway, di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Ibu pada setiap hari kepada seluruh ibu2 di luar sana termasuklah ibu jari, ibu negeri dan ibu ayam... eh!! ^___^ Bagi mereka yg masih mempunyai ibu dan bergelar ibu, hargailah setiap detik dan masa yg ada dgn penuh kegembiraan dan keceriaan bersama insan2 tersayang di sekeliling anda...

Buat arwah ibunda tercinta, hanya berbekalkan surah Al-Fatihah, anakanda mu ini iringkan moga roh mu aman dan tenang di sana dan di tempatkan di kalangan org2 yg soleh dan beriman... Amin ya rabbalalamin...

Buat mak mertua tersayang, hanya dikau tempat aku mencurah dan berkongsi kasih sayang selagi aku diberi kesempatan utk menghela nafas di dunia ini... menantu hantu mu ni doakan agar mak di kurniakan kesihatan dan kesejahteraan yg berpanjangan di samping insan2 tersayang di sekeliling mak... anak dan menantu mak ni syg sgt kat mak...

Mertua VS Menantu Hantu...

Token utk mak...

2 comments:

  1. baiknye anak ni...hehehe... kite doakan mak2 kite senantiasa sihat, dan dirahmati Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah.. semoga mak2 kite sentiasa di beri kesejahteraan olehNya...

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™