Friday, May 11, 2012

~~Bila Rindu Ini Bertamu~~

Salam...

Rindu aku pada seorang lelaki yg bernama suami semakin hari semakin menebal... bak kate seorang ofismate aku, kami ni mcm pasangan touch n go... last week time aku kat Kuantan, En. Asben br balik dr menghadiri kursus selama 3 minggu... baru dpt jumpa 3 hari, then En. Asben kene terbang ke Bintulu plak... sedihnya lah rasa...

Nowdays, tak sabar rasanya aku nak tunggu kehadiran weekend coz En. Asben di jangka pulang weekend ni... Hopefully dlm masa terdekat ni, adalah sedikit ruang dan peluang utk kami menghabiskan masa bersama.... mcm tulah kami suami isteri... sumtimes bila si isteri free, si suami plak sibuk dan begitulah juga sebaliknya.... aku harapkan agar kesefahaman yg terjalin ini akan berkekalan sampai bila2... InsyaAllah...

Buat En. Suami, ku pohonkan sejuta kemaafan di atas segala apa yg terlebih dan terkurang sepanjang kita menjalinkan hubungan yg halal ini... buat mu suami, aku teramat rindukan kamuuuu....


2 comments:

  1. Lea, smg bahagia selalu :)
    terima kasih ye bagi baju Fatih tu. Cantik!!

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah.. Thanks kak...

    Ngam ke size ny ngan fatih?

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™