Thursday, March 15, 2012

~~Token 4 Him~~

Salam...

Sempena pemergian aku ke NY baru ni, selain drp kengkwn dpt token dari aku, tak terkecuali juga suami tersayang yg turut merasa tempiasnya... memandangkan segala menatang kat negara mat salleh tu lg murah dr kat sini, maka aku dgn tanpa rasa segan silu dan bersalahnya telah menghabiskan duit secara rakus di sana...

Kalau aku punya wang berjuta, aku rasa aku blh habiskan utk shopping dlm tempoh kurang daripada 24 jam... Masa berada di sana, nafsu utk membeli itu ini sgtlah membuak2... mujur ASB tak boleh keluar kat sana... kalau blh, mmg slmt dh tabungan masa depan aku tu... huhuhu.. BTW, ni antara sedikit barang yg dpt aku belikan utk suami tersayang...






8 comments:


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™