Monday, March 5, 2012

::Bile Hati Ini Mengecil..::

Salam...

Macam2 perasaan bergelumang kat dlm hati bile kite berjauhan dgn org2 yg kita rapat dan sayangi... ini disebabkan kite tak blh nk mengadu dan nk berkongsi cerita dgn mereka seperti kebiasaannya.. once bile kat negara org, kite kena pandai bwk diri n jaga ati sesama kita agar masa yg pendek ni dpt di isi dgn pelbagai kenangan yg indah dan bkn sebaliknya...

Mcm biasa, langit tak selalunya cerah.. sebagai org bawahan, aku cuba wat yg terbaik dan aku byk mengunci mulut dr berkata2 demi menjaga hati dan perasaan org utk kurang berpuas hati dgn aku... kat cni aku cuma nk nyatakan bahawa hati aku telah mengecil sedikit dek kerana perilaku beberapa org yg secara sengaja atau tidak telah mengguris perasaan aku... sukar utk di ceritakan situasi sebenar yg berlaku... cuma aku harapkan agar aku tidak lagi di layan seperti ini... 

Time mood sedih cenggini aku teringat kat petikan lagu Shima...

"Mereka lihat ku tersenyum
Gembira bagai tiada duka
Begitu indah dipandangan
Tapi hatiku keretakan bagai sinar
Purnama terang yang terbakar"



8 comments:

  1. Sedih pulak akak dik....
    sabar je la Le'a ye..kalo benggang sangat..g le manjenguk keluar..renung la pemandangan indah kat luar tu..buang jauh2 perasan gundah mu tu sekali dengan muka2 huduh tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih sgt kak.. tak sangka muncul plak watak baru antara kita2...

      Kalau pandang luar hotel, lg stress di buatnya coz pokok semua dh menggondol... hehehehehe...

      Delete
  2. aloooloooo..
    nape tu cik adek..
    awakkan kuat..juga penSABAR..sabar yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. penSABAR ye?? hehehehehe.. really like the word...

      Delete
  3. sush ble ati dh m'gecil di kejauhan itu....sy rindu awk..awk rindu sy x?? heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul awk rindu sy?? ke awk rindu coklat yg awk nk?? hehehehehe...

      Delete
  4. kesayuan yg dirasai dari kejauhan...
    besarkan hatimu... besarkan jiwamu...
    masalah itu akan jadi kecil...
    sabar yer...

    *x nampak jugak ker? adoyai, cemana nak tunjuk ni. fokus lagi... fokus lagi! hehehe... kepala budak tu di bahagian kiri gambar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks dear friend 4 ur advice... very appreciate it..

      *blk msia nanti nak review ngan kengkwn lain... hopefully diaorg dpt membantu.. ^___^

      Delete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™