Wednesday, January 11, 2012

~~Selamat Bertunang~~


Salam...

Ekceli, entri ni tertunggak agak lame lh jugak iaitu hampir nak sebulan dh... tp aku tetap nk publish entri ni utk di jadikan kenangan kat blog bengong aku ni... huhuhuhu..

Pada tanggal 25 Disember lepas, adik ipar aku dh selamat menjadi tunangan org... majlis pada asalnya nk di buat secara sederhana... tp memandangkan family sebelah suami aku ni banyak betul wat bisnes berkaitan majlis hari2 bahagia ni, so tak semena2 majlis tunang ni  jadi meriah sbb sane sini duk sponsor... Rezeki mencurah2 ke ladang gandum tu... (dulu time aku pun gitu gak...) ^___^

Sbb citer dh basi, so tak yah lah aku nk citer panjang2... jom layan gambo jer lah yer...

Bakal pengantin & pengantin lama...

Air tangan aku yg di jadikan hantaran...

Slmt bertunang Eja & Ejal...

Laki aku yg kononnya profesional...

Adik aku yg perasan...

Dari pihak perempuan kpd lelaki...

Tu diaaa...

Pelamin sponsor...

**Diam x diam, sekejap jer mak n abah dh nk terima menantu lg..
semakin bertambahlah menantu hantu dlm family kami....

7 comments:

  1. hahahaha... tak baik ah ckp menantu hantu...
    ckp ah menantu pujaan.... huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hihih... so sweet majlis pertunangan ni. sbb memasing ceria nk mams (bakal pengantin pun ceria gilak) akak dulu jenis dupdapdupdap malew giler! ntah apa yg malu pn x tau :)

    **tp gmbr paling ceria (wt akak terbahak2 ketawa adalah gmbr si aragon selaku photographer terhebat. wakakakak!
    jgn lupa jemput akak mkn nasik myk adik ipar awak eyh! (blh kembali semula ke bukit bangkung)

    ReplyDelete
  3. Abg Jonni : menantu pooojaaaannn hati ku... cut!!! (teringat dialog ahmad nisfu..) huhuhuhu...

    Mak Izz : haah kan kak... kite dolu2 malu2 tenuk jer muka dlm gmbr kan... (malu kerrr??)

    Si aragon agak poyo2 jer time tu... si salia yg sempat tangkap gmbr dia tu.. hehehehehe...

    ReplyDelete
  4. hai terliur gak nengok yg polka dot tu

    ReplyDelete
  5. adoii... bile ibu mengandung ckp mcm tu, so kene bg ckit ni... kalau rajin nanti sy wat kan yer... skrg kite dh makin dkt kn.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. wahh...sudah m'jd tunangan org rupernye...slamat b'tunang!!!

    ReplyDelete
  7. aku mmg dh lame jd tunangan n bini org... kihkihkihkih...

    ReplyDelete


Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Copyright 2013 Templates Reserved for Azalea™ | Designed by © Nurulchumel | All Rights Reserved™